REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes CHMW: Planujemy zakup zautomatyzowanej linii plastrowania

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-09-2015, 10:32
Prezes CHMW: Planujemy zakup zautomatyzowanej linii plastrowania
(fot. chmw.pl)

Aktualnie jesteśmy na etapie negocjacji zakupu do naszego zakładu produkcyjnego w pełni zautomatyzowanej linii plastrowania o wydajności około 25 ton na dobę - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Kania, prezes Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

REKLAMA

- W jakim kierunku będzie się Pana zdaniem rozwijał rynek wędlin?

Szalenie szybko rośnie sprzedaż produktów zapakowanych w tzw. opakowania konsumenckie, jednostkowe zwane też impulsowymi. To w moim odczuciu kierunek w którym rynek będzie ewoluował. Oczywiście ma to bezpośrednie przełożenie  na rozpoznawalność marki, ale jest też istotnym elementem budowania relacji producent-konsument. Bo właśnie na opakowaniu producenci mogą komunikować to, co jest istotne, ale też wartości dodane.

- Czemu sprzedaż wędlin paczkowanych od dłuższego czasu rośnie?

Rosnąca popularność tych produktów wynika m.in. z faktu, że klient otrzymuje niejako w pakiecie gwarancje, że produkt został wyprodukowany w najwyższych standardach jakościowych, tzn. nie został rozpakowany, nie przeszedł przez inne dodatkowe ręce etc. W perspektywie najbliższych lat polski klient będzie kupował tego typu produktów coraz więcej. To segment o bardzo znaczącym udziale, który będzie szybko rósł.

- Czy w związku z tym planuje Pan nowe inwestycje?

Wędliny paczkowane to kierunek, w który z pewnością będziemy inwestować w Chrzanowskiej Manufakturze Wędlin. Aktualnie jesteśmy na etapie negocjacji zakupu do naszego zakładu produkcyjnego w pełni zautomatyzowanej linii plastrowania o wydajności około 25 ton na dobę. 

- Czy oczekuje Pan, że w niedalekiej przyszłości świadomość marek wędlin wśród polskich konsumentów wyraźnie wzrośnie?

 - Już dzisiaj możemy zaobserwować znaczący udział w sprzedaży wędlin produktów markowych - konsument jest bardzo wrażliwy na jakość tego typu produktów, przez co decyduje się na zakup przede wszystkim produktów wytwarzanych przez producentów o ugruntowanej  pozycji na rynku. W perspektywie najbliższych kilku lat można przewidywać dalszy wzrost świadomości a w związku z tym rosnący udział w rynku produktów markowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 409) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH