REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Drosedu: Jesteśmy otwarci na nowe akwizycje

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-10-2010, 22:24
Prezes Drosedu: Jesteśmy otwarci na nowe akwizycje

Przyspieszenie konsolidacji jest nieuniknione, nie tylko w branży drobiarskiej, ale i pozostałych sektorach gospodarki. Polska jest sprzyjającym inwestorom krajem nie tylko poprzez swoje położenie geograficzne, ale także poprzez pozytywne opinie ekonomistów i skalę naszego rynku wewnętrznego - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jacek Lewicki, prezes Drosedu.

REKLAMA

- W związku z sytuacją branży drobiarskiej, jej konsolidacja może przyspieszyć?

- Przyspieszenie konsolidacji jest nieuniknione, nie tylko w branży drobiarskiej, ale i pozostałych sektorach gospodarki. Polska jest sprzyjającym inwestorom krajem nie tylko poprzez swoje położenie geograficzne, ale także poprzez pozytywne opinie ekonomistów i skalę naszego rynku wewnętrznego. Najwięksi europejscy producenci już tu są, pozostali będą się pojawiać. Od 10 lat właścicielem Grupy Drosed jest francuska firma LDC, dziś największa firma branży drobiarskiej w Europie, rozwijająca się głównie poprzez przyłączanie nowych zakładów. Obroty LDC sięgają dziś 2,5 mln Euro rocznie. Jesteśmy pełnoprawnym uczestnikiem europejskiego rynku. Sami również prowadzimy konsolidację branży posiadając w Grupie 3 duże firmy - Drosed, Roldrob i Sedar. Jesteśmy otwarci także na nowe akwizycje w sektorze, pod warunkiem, że będą one odpowiadać naszej strategii.

- Jak Pan ocenia funkcjonowanie Funduszu promocji mięsa drobiowego?  

- Promocja mięsa drobiowego ma charakter edukacyjny i jest skierowana do klientów i konsumentów. Ma podkreślić walory mięsa drobiowego oraz bezpieczeństwo produkcji. Promocja mięsa będzie miała miejsce nie tylko w Polsce ale także poza granicami kraju. Grupa Drosed przykłada ogromną wagę do bezpieczeństwa i wysokiej jakości wytwarzanych produktów, przy jednoczesnym przestrzeganiu norm dotyczącymi dobrostanu zwierząt oraz wymogów weterynaryjnychi i higienicznych. Podkreślanie tych wartości w komunikacji z klientami i konsumentami to nasz sposób na uodpornienie się na konkurencję polską i zagraniczną. Proces edukacji konsumentów, co do walorów mięsa drobiowego może potrwać kilka lat i dopiero wtedy będzie można ocenić efekty działań Funduszu Promocji. Liczymy, że dzięki projektom promocyjnym zwiększy się świadomość wysokich wartości odżywczych i niskiej zawartości tłuszczu w wyrobach drobiowych. Na bardziej dojrzałych rynkach europejskich, właśnie tak są one postrzegane.

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • xxxx 29-10-2010, 06:36:
dobrze, że nas mają. mogą czerpać z tych sugestii garściami ;)
  • xxx 28-10-2010, 23:17:
Może niech przejmą PMB?
  • xx 28-10-2010, 07:28:
Drosed jak rządzący planuje i zapowiada....i tyle ;)

Zobacz wszystkie komentarze (4)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH