REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Drosedu: Mentalność konsumentów mięsa zmienia się powoli

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2012, 13:17
Prezes Drosedu: Mentalność konsumentów mięsa zmienia się powoli
Jacek Lewicki, prezes Grupy Drosed

Zanim nastąpi zmiana mentalności kupujących mięso, musi minąć jeszcze jedno pokolenie. Oznacza to minimum kilkanaście lat. Dopiero wtedy starania związane z wdrażaniem systemów jakości, zarówno w branży mięsa czerwonego, jak i drobiarskiej, staną się naprawdę widoczne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Lewicki, prezes Grupy Drosed.

REKLAMA

Chociaż drastyczna zmiana nie nadejdzie szybko, będziemy mogli obserwować stopniowy wzrost świadomości konsumentów. - Dlatego już teraz warto zainteresować się systemami, takimi jak np. QAFP. Trzeba dotrzeć do klienta z informacją, że istnieją pewne parametry, które decydują o jakości nabywanych produktów mięsnych - podkreśla Jacek Lewicki. - Drób świeży niepakowany może się wydawać klientowi pod różnymi względami atrakcyjny, ale ma też swoje wady. Często przy zakupie konsument nie otrzymuje informacji o dacie przydatności do spożycia, pochodzeniu mięsa ani gwarancji jego powtarzalnej jakości. Tymczasem mięso pakowane, produkowane w systemie jakości zapewnia pełną identyfikowalność - akcentuje.

Niestety, sporej części Polaków zapakowany drób wciąż źle się kojarzy. - Być może wynika to z doświadczeń początku lat dziewięćdziesiątych, kiedy zapakowane mięso bywało czasami nieświeże. Konsumenci potrzebują czasu, aby przekonać się, że teraz sytuacja wygląda zupełnie inaczej - zauważa prezes Drosedu.

Czytaj też: Prezes Drosedu: Ten rok nie jest łatwy dla branży drobiarskiej

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • klient 13-02-2014, 18:06:
Ciekawe słowa tu padają, wczoraj do biedronki odniosłem opakowanie, w którym znajdował się cuchnący filet z piersi kurczaka, właśnie od firmy Drosed. Mam uraz do firmy i do całej biedronki, mimo że jak stwierdziła kasjerka oni za to nie odpowiadają ale ja nie zamierzam kupować zapakowanej padliny, ten filet przed zapakowaniem był już zepsuty, obsługa sklepu wcale nie była zdziwiona tym całym zajściem bo pokazuje tylko, że to nie jest odosobniony przypadek.
  • Kajman 10-11-2012, 17:51:
Moderator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH