Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes firmy Gzella: Rynek wędlin jest stabilny

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-04-2015, 16:25
Prezes firmy Gzella: Rynek wędlin jest stabilny
Hanna Lisewska, prezes Gzella Net (fot. mat.pras.)

Rynek wędlin jest stabilny. W tym roku nie spodziewamy się dużych zmian wolumenowych z racji sytuacji gospodarczej na świecie. Firmy zdecydowanie skupią uwagę na jakości i edukacji klienta. Tu wciąż jest pole do zagospodarowania - zauważa w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.

- Jak ocenia Pani koniunkturę na rynku wędlin?

- Rynek wędlin jest stabilny. W tym roku nie spodziewamy się dużych zmian wolumenowych z racji sytuacji gospodarczej na świecie. Firmy zdecydowanie skupią uwagę na jakości i edukacji klienta. Tu wciąż jest pole do zagospodarowania, mając na względzie, że poszukiwane są już nie tylko produkty zdrowe, ale również mało przetworzone.

- Jakie trendy na rynku wędlin uważa Pani za najważniejsze?

- Klienci oczekują małych porcji, opakowań konsumenckich – wygodnych, niewielkich, pozwalających na skonsumowanie produktu zaraz po otwarciu, dzięki czemu pozostaje on świeży. Poszukiwane są wyroby o wysokiej zawartości mięsa, prozdrowotne, o obniżonej zawartości tłuszczu, soli, pozbawione fosforanów i glutaminianu sodu w składzie. Również rola opakowania nabiera nowego znaczenia. Klienci coraz bardziej zwracają uwagę na zawarte na nim informacje o benefitach, składzie i wartości GDA.

- Wierzy Pani w dalszy rozwój rynku produktów convenience?

- Wciąż obserwujemy nurt, w ramach którego konsument poszukuje produktów pozwalających mu zaoszczędzić czas, dostarczających „wygodę” w postaci niewielkiej gramatury, czy porcjowania. Nie brakuje jednak konsumentów przywiązanych do tradycji, którzy koncentrują się na jakości. Dla tej grupy niezmiennie najważniejszy jest rynek produktów premium i wysokie standardy obsługi.

- W branży rośnie też rola marketingu…

- Konsumenci szukają wyrobów, za których jakością stoi silna marka. Gzella niewątpliwie do nich należy. Twórca i prekursor kategorii wyrobów dojrzewających, lider w segmencie premium, biznes odpowiedzialny społecznie – w roku 2015-tym takie właśnie argumenty będą miały znaczenie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ma 05-09-2016, 12:25:
Wyjątkowo nie kompetentna,bezczelna i chamowata.
  • :) 19-05-2015, 19:53:
pani nie traktuje poważnie swoich pracowników i klientów
  • xxx 27-04-2015, 18:39:
klient jest wyedukowany i wie co chce . nie chce wedlin i miesa kilka razy mytych

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.