Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes firmy Gzella: Rynek wędlin jest stabilny

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-04-2015, 16:25
Prezes firmy Gzella: Rynek wędlin jest stabilny
Hanna Lisewska, prezes Gzella Net (fot. mat.pras.)

Rynek wędlin jest stabilny. W tym roku nie spodziewamy się dużych zmian wolumenowych z racji sytuacji gospodarczej na świecie. Firmy zdecydowanie skupią uwagę na jakości i edukacji klienta. Tu wciąż jest pole do zagospodarowania - zauważa w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.

- Jak ocenia Pani koniunkturę na rynku wędlin?

- Rynek wędlin jest stabilny. W tym roku nie spodziewamy się dużych zmian wolumenowych z racji sytuacji gospodarczej na świecie. Firmy zdecydowanie skupią uwagę na jakości i edukacji klienta. Tu wciąż jest pole do zagospodarowania, mając na względzie, że poszukiwane są już nie tylko produkty zdrowe, ale również mało przetworzone.

- Jakie trendy na rynku wędlin uważa Pani za najważniejsze?

- Klienci oczekują małych porcji, opakowań konsumenckich – wygodnych, niewielkich, pozwalających na skonsumowanie produktu zaraz po otwarciu, dzięki czemu pozostaje on świeży. Poszukiwane są wyroby o wysokiej zawartości mięsa, prozdrowotne, o obniżonej zawartości tłuszczu, soli, pozbawione fosforanów i glutaminianu sodu w składzie. Również rola opakowania nabiera nowego znaczenia. Klienci coraz bardziej zwracają uwagę na zawarte na nim informacje o benefitach, składzie i wartości GDA.

- Wierzy Pani w dalszy rozwój rynku produktów convenience?

- Wciąż obserwujemy nurt, w ramach którego konsument poszukuje produktów pozwalających mu zaoszczędzić czas, dostarczających „wygodę” w postaci niewielkiej gramatury, czy porcjowania. Nie brakuje jednak konsumentów przywiązanych do tradycji, którzy koncentrują się na jakości. Dla tej grupy niezmiennie najważniejszy jest rynek produktów premium i wysokie standardy obsługi.

- W branży rośnie też rola marketingu…

- Konsumenci szukają wyrobów, za których jakością stoi silna marka. Gzella niewątpliwie do nich należy. Twórca i prekursor kategorii wyrobów dojrzewających, lider w segmencie premium, biznes odpowiedzialny społecznie – w roku 2015-tym takie właśnie argumenty będą miały znaczenie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ma 05-09-2016, 12:25:
Wyjątkowo nie kompetentna,bezczelna i chamowata.
  • :) 19-05-2015, 19:53:
pani nie traktuje poważnie swoich pracowników i klientów
  • xxx 27-04-2015, 18:39:
klient jest wyedukowany i wie co chce . nie chce wedlin i miesa kilka razy mytych

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH