REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Food Invest: Poziom inwestycji w branży mięsnej znacząco nie wzrośnie

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-04-2011, 12:15
Prezes Food Invest: Poziom inwestycji w branży mięsnej znacząco nie wzrośnie
Na fot. zakład Food Invest w Kolonii Horbów

Zakłady mięsne zmuszane są do ponoszenia coraz wyższych kosztów wytworzenia ze względu na wzrost cen energii, mediów, a także surowców. Niestety duża podaż wyrobów wędliniarskich nie pozwala na podwyższenie marż - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Barbara Kobylańska, prezes Food Invest.

REKLAMA

Koniunktura w branży mięsnej nie jest najlepsza. - Szacujemy, że rentowność sektora będzie utrzymywać się na niskim poziomie. Wynika to z nadprodukcji i dużej konkurencji, która prowadzi do nieustannej obniżki cen szczególnie wyrobów gotowych - tłumaczy Barbara Kobylańska. - Kluczem do sukcesu może okazać się utrzymanie wysokiej jakości produktów. Nastąpi polaryzacja konsumentów. Część doceni wyroby z „wyższej półki", inna część będzie szukać tanich, dyskontowych produktów - dodaje.

W 2011 r. duże organizacje branży mięsnej zainwestują w sektor wyrobów premium lub ekologicznych. - Mniejsze przedsiębiorstwa zainwestują w poprawę efektywności i marketing. Firmy, które znajdują się w słabej sytuacji finansowej zostaną przejęte lub ogłoszą upadłość. Spodziewamy się, że poziom inwestycji znacząco nie wzrośnie w porównaniu z ubiegłym rokiem, chociażby ze względu na wzrost kosztów wytworzenia - mówi prezes Food Invest.

Dla producenta wędlin pod marką "Kresowiaczek. Podlaskie wędliny" rok 2010 r. charakteryzował się wzmacnianiem pozycji na rynku krajowym. Firma produkcją wędlin zajmuje się od 2009 r. - Nasze produkty przeznaczone były głównie na rynki eksportowe (Ukraina, Rumunia, Mołdawia i inne). W 2010 r. zarząd firmy podjął decyzję o wprowadzeniu nowej marki "Kresowiaczek. Podlaskie wędliny" na rynek krajowy. Nasze działania skoncentrowane były na podniesieniu rozpoznawalności nowo utworzonej marki oraz rozszerzeniu dystrybucji w kraju - mówi Barbara Kobylańska.

W 2011 roku Food Invest planuje kontynuować rozbudowę sieci dystrybucji produktów na rynku krajowym poprzez inwestycje związane z promocją marki oraz budowaniem jej rozpoznawalności. - Jednocześnie staramy się elastycznie dostosować naszą ofertę do potrzeb naszych klientów nastawiając się na sprzedaż wyrobów wysokiej jakości - zaznacza prezes firmy.

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH