Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Graala: Będziemy angażować się w dodatkowe zarybianie Bałtyku

- W tym roku, z okazji 30-lecia Graala, otwieramy specjalny program CSR-owy, wspierający rozwój akwakultury. Będziemy angażować się w dodatkowe zarybianie Bałtyku, prawdopodobnie też w akcje mające na celu oczyszczanie tego akwenu - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogusław Kowalski, prezes Graala.

Prezes Graala: Będziemy angażować się w dodatkowe zarybianie Bałtyku
Bogusław Kowalski, fot. PTWP

Autor: AT, portalspozywczy.pl
Data: 25-10-2019, 08:44

Prezes Graala wskazuje, że dbałość o akwakulturę to jeden z czterech priorytetów inwestycyjnych dla spółki.

- Jest to zgodne z wartościami, którymi kierujemy się na co dzień, działając na rynku. Graal pozyskuje surowiec wyłącznie od takich podmiotów, które łowią ryby z szacunkiem dla morza i jego zasobów, np. makrele, śledzie atlantyckie – gatunki ryb, które kupowane są z certyfikatem MSC, świadczącym o zrównoważonych połowach. Nie kupujemy ryb z listy gatunków zagrożonych, publikowanej przez WWF. Nasze tuńczyki mają certyfikat „dolphin safe”, czyli są poławiane z zachowaniem troski o populacje delfinów. W tym roku, z okazji 30-lecia Graala, otwieramy specjalny program  CSR-owy, wspierający rozwój akwakultury. Będziemy angażować się w dodatkowe zarybianie Bałtyku, prawdopodobnie też w akcje mające na celu oczyszczanie tego akwenu - dodaje.

Bogusława Kowalskiego zapytaliśmy także o rozwój marek własnych sieci handlowych w obszarze produktów rybnych.

- Rozwój rybnych marek własnych jest m.in. dowodem na to, że popyt na ryby i zainteresowanie zdrową żywnością rośnie. Potwierdzają to również dane rynkowe oraz analizy zachowań konsumenckich. Dla producenta przetworów rybnych to pożądany trend. Mamy mocną markę, a jej świadomość stale rośnie, tworzymy unikatowe produkty, potrafimy wyróżnić się na rynku. Nasza pozycja jest stabilna. Wydaje się też, że utrzymanie zdrowego balansu pomiędzy markami własnymi a produktami z rozpoznawalnym logo jest możliwe. Nie traktowałbym dzisiaj tego zagadnienia w kategorii zagrożeń. Spożycie ryb w Polsce jest wciąż na stosunkowo niskim poziomie, więc wszystkim nam zależy aby znacząco wzrosło - podsumował.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

GRLGraal SA

więcej informacji:

Graal RSS ALERT    /    Bogusław Kowalski RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    ryby 2019 RSS ALERT    /    spożycie ryb RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    połowy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.56.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.