Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Grupy Sokołów: Potencjał rynku convenience jest znaczący

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-05-2013, 12:39
Prezes Grupy Sokołów: Potencjał rynku convenience jest znaczący
Bogusław Miszczuk, prezes Grupy Sokołów

Popyt na produkty convenience stopniowo i systematycznie wzrasta. Uważam, że potencjał jego rozwoju jest znaczący i może zwiększać się rocznie od kilku do kilkunastu procent - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bogusław Miszczuk, prezes Grupy Sokołów.

- Jak ocenia Pan potencjał rynku produktów convenience w kontekście branży mięsnej?

- Bez wątpienia ten światowy trend jest coraz wyraźniej odczuwalny także w Polsce, gdzie popyt na produkty convenience, stopniowo i systematycznie wzrasta. Uważam, że potencjał jego rozwoju jest znaczący i może zwiększać się rocznie od kilku do kilkunastu procent. Jednakże obecna sytuacja na krajowym rynku i nasilające się problemy gospodarcze nieco hamują rozwój tego rynku w Polsce. Mam nadzieję, że przejściowo.

- Spowolnienie gospodarcze sprawia, że Polacy sięgają po tańsze produkty...

- W ostatnich latach obserwujemy dość wyraźne zmiany w stylu życia Polaków, w tym zmiany trendów i nawyków żywieniowych, zwłaszcza wśród ludzi młodych. Wzrasta zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty convenience, o wyższych wartościach odżywczych i nowocześnie opakowanych. Jednocześnie pogarszająca się sytuacja ekonomiczna oraz odczuwalne obniżenie się dynamiki konsumpcji w Polsce powodują, że coraz większa liczba nabywców znacznie rozważniej dokonuje zakupów. Dotyczy to także, choć w mniejszym stopniu, produktów convenience.

- Jakie produkty z omawianej kategorii w Państwa ofercie cieszą się największą popularnością?

- Obecnie wśród szerokiego wachlarza produktów convenience oferowanych przez Grupę Sokołów największy udział mają: strogonoff, różnego rodzaju mięsa do pieczenia, roladki wołowe, kurczak w sosie śmietanowym, pieczeń wieprzowa, wieprzowina w sosie, jak również produkty na wyjątkowe okazje, w tym: szynka świąteczna gotowa do pieczenia, schab, karczek i wiele innych. Grupa Sokołów każdego roku unowocześnia i rozwija ofertę "convenience food". W najbliższym czasie planujemy wprowadzić na rynek produkty skierowane zarówno na rynek detaliczny, jak i HoReCa, w tym m. in.: schab ze śliwką, boczek, zupy (kwaśnica, flaki) oraz produkty bez konserwantów. Warto zwrócić uwagę, że wprowadziliśmy nową technologię pakowania mięs gotowych do pieczenia, dzięki której proces pieczenia staje się znacznie wygodniejszy, a mięso zyskuje lepszy smak.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ZbytTwardy;) 30-08-2013, 01:05:
"..w szczególności wśród młodych konsumentów.."
i co kolorowymi naklejeczkami i pozwami nas zachęcisz?


co to za język kołkowaty? czy ci ludzie to już j. Polski zapomnieli i wszyscy gadają za szwedzką gramatyką (skostniałą od mrozu)
  • ZbytTwardy;) 30-08-2013, 00:53:



- Jakie produkty z omawianej kategorii w Państwa ofercie cieszą się największą popularnością?

TATAR oczywiście.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH