Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Grupy Sokołów: Zwiększamy sprzedaż pod marką sieci handlowych

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-12-2013, 11:17
Prezes Grupy Sokołów: Zwiększamy sprzedaż pod marką sieci handlowych
Bogusław Miszczuk, prezes Grupy Sokołów

Grupa Sokołów zwiększa sprzedaż pod marką sieci handlowych, bo sieci super i hipermarketów są dla Sokołowa perspektywicznym partnerem. Sprzedaż pod marką własną nadal stanowi jednak decydującą część ogólnej sprzedaży - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Bogusław Miszczuk, prezes Grupy Sokołów.

- Struktura ta ulega zmianom - mówi serwisowi portalspozywczy.pl prezes Miszczuk pytany jak może wyglądać struktura sprzedaży Sokołowa, jeśli chodzi o sprzedaż pod marką własną i pod marką sieci handlowych.

- Obecnie sprzedaż pod marką własną jest w miarę stabilna i stanowi decydującą część ogólnej sprzedaży Grupy. Zaś udział sprzedaży pod marką sieci handlowych wzrasta i to w dość szybkim tempie - dodaje.

- Zrozumiałe, że sieci super i hipermarketów, do których Grupa dostarcza ponad 40 proc. wyrobów, są dla nas bardzo ważnym partnerem. Jest to perspektywiczny klient o rosnącym znaczeniu. Jednocześnie znaczącą ilość produktów dostarczamy do kanału tradycyjnego oraz wystarczająco rozbudowanej sieci własnej. Istotnym źródłem przychodów Grupy jest także eksport (stanowiący ok. 25 proc. jej ogólnej sprzedaży) - mówi również.

Prezes Miszczuk zaznacza, że grupa posiada strukturę sprzedaży zbliżoną do obecnie utrzymującej się na rynku.

- Generalnie Grupa Sokołów, podobnie jak inne duże zakłady produkcyjne, posiada strukturę sprzedaży bardzo zbliżoną do struktury obecnie utrzymującej się na rynku. Jej dalszy rozwój planujemy zgodnie ze zmieniającymi się wymogami rynku. Realizujemy taką politykę sprzedaży i oferujemy szeroki wachlarz produktów, które będą atrakcyjne dla każdego kanału dystrybucji - mówi Miszczuk.

- Dodam, że dzięki dobrze zorganizowanej własnej sieci dystrybucji jesteśmy w stanie dostarczać towar do każdej miejscowości w kraju w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, czego chyba nie robi żaden inny zakład w Polsce - podkreśla.

Obecnie w skład Grupy Sokołów wchodzi siedem zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w: Sokołowie Podlaskim, Kole, Robakowie, Dębicy, Czyżewie, Jarosławiu i Tarnowie.

Trzy z Oddziałów (w Sokołowie Podlaskim, Robakowie i Jarosławiu) prowadzą ubój wieprzowy oraz zajmują się przetwórstwem. Oddziały w Kole i Tarnowie prowadzą ubój wołowy. Oddziały w Czyżewie i Dębicy zajmują się wyłącznie przetwórstwem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • miesko 05-01-2014, 08:55:
www.meatbook.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH