Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Gzella Net: Konsumenci wciąż poszukują wyspecjalizowanych sklepów mięsnych

  • Autor: portalspozywyczy.pl
  • Data: 12-07-2017, 10:44
Prezes Gzella Net: Konsumenci wciąż poszukują wyspecjalizowanych sklepów mięsnych
Hanna Lisewska, prezes Gzella Net, fot. mat.pras.

- Część klientów wybiera duże sieci handlowe, wśród nich dominują szczególnie ludzie młodzi. Jednak wciąż poszerza się grupa klientów, którzy skłaniają się ku wyspecjalizowanym sklepom mięsnym. To właśnie stale rosnące zapotrzebowanie na wysokojakościowe wędliny i mięsa firmy Gzella, potwierdzone rekordowymi wzrostami sprzedaży w 2016 roku, wpłynęło na decyzję o dalszej ekspansji i rozwoju sklepów własnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.

Hanna Lisewska zauważa, że wśród klientów, którzy kupują mięsa i wędliny w dużych sieciach handlowych przeważają ludzie młodzi.

- Preferują oni nowoczesny kanał dystrybucji przede wszystkim z uwagi na takie czynniki, jak dogodna lokalizacja punktu, oszczędność czasu, atrakcyjne promocje czy kompleksowość zakupów. Gzella, jak na lidera branży mięsnej przystało, nie zaniedbuje sklepów sieciowych i wpisuje się w aktualne trendy konsumenckie. Przykładem jest chociażby współpraca z duńskim koncernem Netto, czy portugalską Biedronką - dodaje.

Prezes Gzella Net podkreśla jednocześnie, że wciąż poszerza się grupa klientów, którzy skłaniają się ku wyspecjalizowanym sklepom mięsnym. 

- Analizujemy szlaki komunikacyjne naszych klientów i na tej podstawie wybieramy kolejne lub zmieniamy aktualne lokalizacje Delikatesów Mięsnych Gzella. Sklepy cieszą się popularnością ze względu na bogaty i zróżnicowany asortyment zawsze świeżych wędlin, ale konsumenci doceniają też wykwalifikowany personel. Bez wątpienia atutem naszych Delikatesów są dostępne na życzenia klienta usługi – mielenie, vakowanie i stickerowanie wybranego mięsa na miejscu - dodaje.

W 2015 r. Gzella Net rozpoczęła realizację strategii, której celem jest zbudowanie sieci liczącej 500 sklepów mięsnych. Obecnie spółka dysponuje ok. 280 placówkami.

- Dynamiczny rozwój sklepów własnych to odpowiedź na zainteresowanie konsumentów wędlinami z Borów Tucholskich i przekonanie o wysokiej jakości oferowanych produktów. W swoich działaniach skupiamy się zarówno na modernizacji już istniejących placówek, jak i na otwieraniu nowych punktów. Sukcesywne remodellingi oparte na stworzeniu nowoczesnej przestrzeni sprzedażowej oraz dostosowaniu funkcjonalności sklepu do oczekiwań klientów spotykają się z ich pozytywnym odbiorem. Doceniają oni przede wszystkim nowy wystój, aranżację wnętrza nawiązującą do Borów Tucholskich oraz szerokie spektrum usług dodatkowych. Sukces sprzedażowy notują także nowo otwierane Delikatesy Mięsne Gzella, pojawiające się w miejscach zgodnych z oczekiwaniami klientów, którzy chcą mieć wysokojakościowe produkty na wyciągnięcie ręki - dodaje Lisewska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • magelan 14-07-2017, 08:27:
Od kiedy Gzella jest liderem rynku Pani Prezes? Toż trudno o Gzelli powiedzieć nawet, że jest jednym z liderów :) Jeszcze trochę trzeba na taką pozycję chyba popracować.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH