Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Gzella Net: Konsumenci wciąż poszukują wyspecjalizowanych sklepów mięsnych

  • Autor: portalspozywyczy.pl
  • Data: 12-07-2017, 10:44
Prezes Gzella Net: Konsumenci wciąż poszukują wyspecjalizowanych sklepów mięsnych
Hanna Lisewska, prezes Gzella Net, fot. mat.pras.

- Część klientów wybiera duże sieci handlowe, wśród nich dominują szczególnie ludzie młodzi. Jednak wciąż poszerza się grupa klientów, którzy skłaniają się ku wyspecjalizowanym sklepom mięsnym. To właśnie stale rosnące zapotrzebowanie na wysokojakościowe wędliny i mięsa firmy Gzella, potwierdzone rekordowymi wzrostami sprzedaży w 2016 roku, wpłynęło na decyzję o dalszej ekspansji i rozwoju sklepów własnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.

Hanna Lisewska zauważa, że wśród klientów, którzy kupują mięsa i wędliny w dużych sieciach handlowych przeważają ludzie młodzi.

- Preferują oni nowoczesny kanał dystrybucji przede wszystkim z uwagi na takie czynniki, jak dogodna lokalizacja punktu, oszczędność czasu, atrakcyjne promocje czy kompleksowość zakupów. Gzella, jak na lidera branży mięsnej przystało, nie zaniedbuje sklepów sieciowych i wpisuje się w aktualne trendy konsumenckie. Przykładem jest chociażby współpraca z duńskim koncernem Netto, czy portugalską Biedronką - dodaje.

Prezes Gzella Net podkreśla jednocześnie, że wciąż poszerza się grupa klientów, którzy skłaniają się ku wyspecjalizowanym sklepom mięsnym. 

- Analizujemy szlaki komunikacyjne naszych klientów i na tej podstawie wybieramy kolejne lub zmieniamy aktualne lokalizacje Delikatesów Mięsnych Gzella. Sklepy cieszą się popularnością ze względu na bogaty i zróżnicowany asortyment zawsze świeżych wędlin, ale konsumenci doceniają też wykwalifikowany personel. Bez wątpienia atutem naszych Delikatesów są dostępne na życzenia klienta usługi – mielenie, vakowanie i stickerowanie wybranego mięsa na miejscu - dodaje.

W 2015 r. Gzella Net rozpoczęła realizację strategii, której celem jest zbudowanie sieci liczącej 500 sklepów mięsnych. Obecnie spółka dysponuje ok. 280 placówkami.

- Dynamiczny rozwój sklepów własnych to odpowiedź na zainteresowanie konsumentów wędlinami z Borów Tucholskich i przekonanie o wysokiej jakości oferowanych produktów. W swoich działaniach skupiamy się zarówno na modernizacji już istniejących placówek, jak i na otwieraniu nowych punktów. Sukcesywne remodellingi oparte na stworzeniu nowoczesnej przestrzeni sprzedażowej oraz dostosowaniu funkcjonalności sklepu do oczekiwań klientów spotykają się z ich pozytywnym odbiorem. Doceniają oni przede wszystkim nowy wystój, aranżację wnętrza nawiązującą do Borów Tucholskich oraz szerokie spektrum usług dodatkowych. Sukces sprzedażowy notują także nowo otwierane Delikatesy Mięsne Gzella, pojawiające się w miejscach zgodnych z oczekiwaniami klientów, którzy chcą mieć wysokojakościowe produkty na wyciągnięcie ręki - dodaje Lisewska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • magelan 14-07-2017, 08:27:
Od kiedy Gzella jest liderem rynku Pani Prezes? Toż trudno o Gzelli powiedzieć nawet, że jest jednym z liderów :) Jeszcze trochę trzeba na taką pozycję chyba popracować.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 661) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.