Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Gzella Net: Polacy poszukują wędlin bez konserwantów

- Nowe trendy konsumenckie wskazują, że współczesny, wyedukowany klient staje się coraz bardziej wymagający. Polacy poszukują wędlin bez konserwantów, pozbawionych dodatkowych i niepożądanych składników, często także dedykowanych konkretnym grupom odbiorców - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.

Prezes Gzella Net: Polacy poszukują wędlin bez konserwantów
Hanna Lisewska, prezes Gzella Net (fot. mat.pras.)

Prezes Gzella Net nie ma wątpliwości, że wciąż pokaźną grupę konsumentów stanowią ci, dla których to właśnie cena zawsze będzie decydującym czynnikiem zakupowym.

- Niemniej nowe trendy konsumenckie wskazują, że współczesny, wyedukowany klient staje się coraz bardziej wymagający. Polacy poszukują wędlin bez konserwantów, pozbawionych dodatkowych i niepożądanych składników, często także dedykowanych konkretnym grupom odbiorców. Nie ma możliwości, aby nie reagować na preferencje zakupowe Polaków, dlatego też w ofercie Delikatesów Mięsnych Gzella dostępne są wysokojakościowe wędliny, odpowiadające potrzebom świadomych konsumentów. Linia bezglutenowa, skierowana do osób dbających o dietę i zmagających się z nietolerancją glutenu, produkty o wysokiej zawartości mięsa, bez dodatków glutaminianu sodu czy konserwantów to tylko niektóre pozycje z bogatej oferty Wędlin z Borów Tucholskich - dodaje.

Hannę Lisewską zapytaliśmy także o to, w jaki sposób Gzella Net radzi sobie z coraz mniej korzystną dla producentów sytuacją na rynku pracy.

- Jak wszystkie sieci dostrzegamy problem naboru pracowników, dlatego też oprócz wynagrodzenia oferujemy szereg benefitów. Nasi pracownicy mają do dyspozycji rozmaite szkolenia, które wspierają ich rozwój osobisty, jednocześnie podnosząc kwalifikacje. W perspektywie umożliwia to np. awans zawodowy w strukturze firmy. Praca w Delikatesach Mięsnych to również dodatki finansowe, nagrody oraz konkursy skierowane do wszystkich, którzy są zainteresowani podnoszeniem swoich umiejętności. Pracownicy otrzymują także premie adekwatne do obrotu w konkretnym sklepie i nagrody za osiąganie wysokich wyników sprzedażowych. W organizowanych konkursach oprócz nagród, najbardziej istotne jest pokazanie naszym pracowników wartości pracy zespołowej, która dobrze wykonana wpływa na osobisty sukces każdej z zatrudnionych osób - odpowiada prezes Gzella Net.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hanna Lisewska RSS ALERT    /    Gzella Net RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    rynek wędlin RSS ALERT    /    wędliny bezglutenowe RSS ALERT    /    rynek pracy RSS ALERT    /    rynek pracy 2017 RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Czytelnik 2017-07-22 20:44:04
    Wędliny są szkodliwe jak azbest wg Światowej Organizacji Zdrowia. Światowa Organizacja Zdrowia apeluje o ograniczenie spożycia mięsa, które jest przyczyną wielu chorób.
  • Franciszek 2017-07-24 07:43:17
    Jakość wyrobów wędliniarskich to masowa produkcja o niskiej jakości z dodatkiem fosforanów,białek sojowych i innych dodatków.A oznakowanie wyrobow to fantazja...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.