Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Hunter Wild: Rywalizacja na rynku dziczyzny zaostrza się

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-04-2011, 12:52
Prezes Hunter Wild: Rywalizacja na rynku dziczyzny zaostrza się
Na fot. Piotr Karasek, prezes Hunter Wild

Rynek dziczyzny staje się coraz bardziej konkurencyjny. Myślę, że rosła będzie na nim rola firm posiadających duże zaplecze finansowe, organizacyjne i marketingowe, kontrolujących kanał sprzedaży i dystrybucji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Karasek, prezes Hunter Wild.

Firm o wymienionych przymiotach nie ma w Polsce zbyt wiele. Piotr Karasek ocenia, że coraz ostrzejsza rywalizacja między producentami przetworów z dziczyzny przyniesie korzyści dla branży. - Silne firmy będą stabilizowały rynek. Aby go rozwijać, będą musiały zaangażować się w promocję kultury spożycia dziczyzny - stwierdza prezes Hunter Wild. - Będą promować piękne tradycje i bogate dziedzictwo polskiego łowiectwa. Być może przełoży się to również na większe zrozumienie i szacunek dla działalności myśliwych - dodaje.

Zwraca uwagę, że działania podejmowane przez firmy powinny przełożyć się na większą popularność dziczyzny i poprawić popyt indywidualny.

Hunter Wild jest jednym z nielicznych operatorów na rynku dziczyzny zajmujących się skupem i produkcją wędlin. - W 2007 r. wprowadziliśmy na rynek linię wędlin "Na tropie smaku", sygnowanych logiem Hunter Wild i powstających w całości w oparciu o mięso z naszego zakładu. Produkowane są w zakładzie należącym do Centrum Mięsnego Makton i dostępne w jego hurtowniach. Wędliny mają już swoja grupę zagorzałych fanów. Będziemy starali się zwiększać ich produkcję i sprzedaż - zapowiada Karasek.

Zauważa jednak, że ciągle jeszcze polski konsument częściej kupuje wędliny z kategorii economy. - Wędliny z dziczyzny to wyższa i droższa półka, surowiec jest drogi, a to przekłada się na cenę - tłumaczy szef spółki. - Dziś sprzedaż naszej linii wędlin jest stabilna i rentowna. Jej wzrost jest bezpośrednio powiązany z promocją, ale na nią przyjdzie czas, gdy ustabilizujemy skup wysokiej jakości surowca. Sprzyja nam także czas. Rynek droższych wędlin rośnie w ostatnich latach na poziomie 3 proc. - akcentuje.

Hunter Wild wchodzi w skład grupy PKM Duda.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH