Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Łmeat Łuków: Polski rynek karmy nie przybrał jeszcze ostatecznego kształtu

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-09-2013, 14:22
Prezes Łmeat Łuków: Polski rynek karmy nie przybrał jeszcze ostatecznego kształtu
Grażyna Prokopiuk, prezes ZM Łmeat Łuków (fot. PTWP)

W branży coraz głośniej zaczyna mówić się o wyhamowaniu tempa wzrostu rynku karmy dla zwierząt. Grażyna Prokopiuk, prezes ZM Łmeat Łuków ocenia jednak, iż jest to sytuacja chwilowa a rynek ten pozostanie nadal bardzo atrakcyjny, ze względu na spodziewaną skalę jego wzrostu w kolejnych latach.

- Pod względem skarmiania zwierząt gotowymi karmami na pewno nie należymy jeszcze do europejskiej czołówki i mamy w tym zakresie bardzo wiele do zrobienia. Z perspektywy producenta bardzo uważnie obserwujemy zmiany zachodzące na rynku pet-food mając świadomość, iż nie przybrał on jeszcze swojego ostatecznego kształtu, a co za tym idzie jest on jeszcze rynkiem bardzo mało przewidywalnym - mówi Grażyna Prokopiuk.

Priorytetem Łmeatu w sektorze karmy dla zwierząt jest stworzenie silnych polskich marek skierowanych zarówno na rynek tradycyjny, jak i na rynek typowo zoologiczny. - Jest to zadanie bardzo trudne, gdyż obydwa te rynki różnią się między sobą znacznie filozofią funkcjonowania oraz charakterystyką konsumenta. Jestem przekonana, iż w chwili obecnej jesteśmy graczem, który bardzo mocno liczy się na rynku tradycyjnym. W krótkim czasie, dzięki wysokomięsnym produktom o zbilansowanym składzie i najwyższej jakości staliśmy się niekwestionowanym liderem w kategorii karmy mokrej w lekkich opakowaniach, a marka Rafi cieszy się dużą popularnością i jest wyznacznikiem najwyższych standardów w zakresie karmy mokrej w batonach na rynku polskim - ocenia prezes zakładów z Łukowa.

- Jeśli chodzi o kanał zoologiczny to wykorzystując nasze dotychczasowe doświadczenia przygotowaliśmy nową linię karm mokrych skierowanych do bardzo wymagających konsumentów. Jej premierę planujemy na najbliższe dni. Ufam, iż dzięki oferowanej przez nas jakości oraz smakowitości będziemy w stanie śmiało konkurować z najlepszymi europejskimi marami zoologicznymi - dodaje.

Wskazuje, że wszelkie innowacje w projektowaniu produktów pet-food są skorelowane ze wzrostem świadomości konsumentów. - Odnosi się to zarówno do składu oferowanych karm, jak i dostosowania typu opakowań do indywidualnych potrzeb i komfortu klientów. Filozofia naszej działalności oparta jest na wytwarzaniu produktów naturalnych w najwyższym standardzie jakości, bez dodatków środków wabiących czy konserwujących - podkreśla Prokopiuk. - Jakość produktu finalnego budujemy przede wszystkim na wysokiej jakości surowca, który jest podstawowym kluczem do sukcesu. Systematycznie inwestujemy w najnowszej generacji sprzęt oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne, tak aby spełnić oczekiwania, których wymaga od nas rynek - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH