Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Oldar Group: Jesteśmy silniejsi (wywiad)

O następstwach uderzającego w firmę materiału jednej ze stacji telewizyjnych, aktualnej sytuacji na rynku jaj oraz o wzroście świadomości konsumenckiej na temat dobrostanu kur rozmawiamy z Aleksandrą Dębską, prezes zarządu Oldar Group.

Prezes Oldar Group: Jesteśmy silniejsi (wywiad)
Aleksandra Dębska, prezes zarządu Oldar Group, fot. mat. pras.

Portalspozywczy.pl: W 2017 r. w jednym z wydań programu TVN "Uwaga!" pokazano nagrania zarejestrowane przez dziennikarzy, którzy zatrudnili się incognito w państwa zakładzie. (czytaj więcej) W jaki sposób emisja materiału przez "Uwagę" i konsekwencje tej publikacji wpłynęły na kondycję firmy, pozycję rynkową, zaplanowane inwestycje, relacje z odbiorcami?

Aleksandra Dębska: W 2017 roku wobec Fermy Oldar sformułowano bardzo poważne, a zarazem całkowicie nieprawdziwe zarzuty. Takie działania naraziłyby na ogromne straty każdą firmę, a w szczególności taką, która cieszyła się do tej pory nieposzlakowaną opinią. Od emisji tego krzywdzącego materiału przeszliśmy kilkadziesiąt kontroli przeprowadzonych przez wszystkie możliwe instytucje państwowe oraz audytorów sieci handlowych. Żadna z tych kontroli nie wykazała nieprawidłowości. Śledztwo prokuratury wszczęte w następstwie materiału „Uwagi”, zostało umorzone z powodu braku jakichkolwiek dowodów.

W ostatnim czasie telewizja TVN wyemitowała sprostowanie, w którym jednoznacznie stwierdzono, że zarzuty sformułowane w „Uwadze” pod adresem Fermy Oldar były niezgodne z prawdą. Te 1,5 roku walki z bezpodstawnymi zarzutami wiele nas kosztowało. Dzisiaj mogę jednak z pełnym przekonaniem powiedzieć, że wychodzimy z tej sytuacji silniejsi. Jest to efekt budowanej latami reputacji, najwyższych standardów bezpieczeństwa, nowoczesnych procesów technologicznych, wyróżniających nas na rynku a także konsekwentnego dialogu z naszymi kontrahentami. Przejście przez ten trudny czas nie byłoby możliwe bez pełnego zaangażowania naszych pracowników, którzy walczyli, aby obronić dobre imię Fermy Oldar.

Jakie są plany strategiczne i inwestycyjne spółki na 2019 rok?

Już teraz jesteśmy jednym z liderów na rynku krajowym i liczymy się na rynkach zagranicznych. Niezmiennie dążymy do tego, aby tak pozostało. Staramy się wychodzić naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych klientów i kontrahentów – i to również się nie zmieni.  W tym roku – już jako Oldar Group - chcemy położyć jeszcze silniejszy nacisk na zrównoważony rozwój. Stawiamy na konkretne działania. Mając na względzie dobrostan kur niosek będziemy m.in. rozszerzać i promować sprzedaż jaj z chowów alternatywnych.

więcej informacji:

Oldar RSS ALERT    /    Oldar jaja RSS ALERT    /    Oldar uwaga RSS ALERT    /    Aleksandra Dębska RSS ALERT    /    Ferma Oldar RSS ALERT    /    jaja RSS ALERT    /    jaja 2019 RSS ALERT    /    rynek jaj RSS ALERT    /    jaja z chowu klatkowego RSS ALERT    /    jaja z wolnego wybiegu RSS ALERT    /    salmonella RSS ALERT    /    chów klatkowy RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Pytek 2019-01-25 15:02:15
    Dlaczego w nazwie jest słowo Ferma, skoro jesteście tylko firmą handlową, skupujecie jajka od rolników i sprzedajecie dalej drożej pakując tylko w swoje opakowania? Jesteście zakładem pakowania jaj przecież...?
  • Tomasz 2019-01-26 07:25:48
    Przeciez to co było w tv to szczera prawda. A dzieją się tam jeszcze gorsze rzeczy które nie zostały ujawnione. Mało tego dzieje się tak w 90% takich zakładów w Polsce. Wiem bo znam ten rynek od środka.
  • Tomasz 2019-01-26 07:28:27
    W Polsce są tylko takie rzeczy. Tuuczciwa praca się nikt nie dorobi. Jaja z trupami wjeżdżają tam do dziś
    • Wojtek 2019-01-26 19:10:53
      Tomasz w (...) byłeś i gówno widziałeś. Głupi się urodziles i głupi zdechniesz. Amen

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.82.52.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.