Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Pamapolu: Innowacje są dla nas priorytetem

Pomapol stawia na innowacje. Jak zdradza prezes Robert Jankowski, firma ciągle pracuje nad nowymi rozwiązaniami.

Prezes Pamapolu: Innowacje są dla nas priorytetem
Robert Jankowski, prezes zarządu Pamapol S.A. Fot. Piotr Waniorek

- Innowacje są dla nas priorytetem, dlatego stale pracujemy nad nowymi rozwiązaniami – zarówno w zakresie rozbudowy portfolio, poprawienia składów, jak i designu opakowań produktów - mówi Jankowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl. 

Prezes Pamapolu przypomina, że tym roku firma wprowadziła na sklepowe półki nowe, w 100 proc. drobiowe pasztety z unikalną nakładką, dzięki której produkty dłużej zachowują świeżość. Wśród nich konsumenci mogą znaleźć klasyczny pasztet drobiowy kremowy oraz dwa warianty smakowe – pasztet drobiowy belgijski i pasztet drobiowo-pomidorowy.

- Póki co są dostępne w gramaturze 90g, jednak myślimy nad poszerzeniem oferty w ramach tej linii produktów - zaznacza Jankowski.

Przypomina również, że Pamapol jako pierwszy wprowadził na rynek konserwy mięsne w słojach. Jak dodaje inną innowacją w tej kategorii, a konkretniej w segmencie konserw mięsnych w puszce, są funkcjonalne plastikowe nakładki, dzięki którym otwarty produkt zachowuje świeżość, nie przechodzi obcymi zapachami i jest zabezpieczony przez zanieczyszczeniem.

To nie wszystkie nowości od Pamapolu. Firma ciągle pracuje nad rozszerzeniem oferty z kategorii dań gotowych.

- Byliśmy oficjalnym dostawcą żywności podczas Światowych Dni Młodzieży 2016, w związku z czym przygotowaliśmy specjalną linię produktów na potrzeby tego wydarzenia, które nie wymagają systemu chłodzenia i wpisują się w trend convenience – są wygodne w użyciu, szybkie w przygotowaniu i równocześnie sprawdzają się w roli smacznego, pełnowartościowego posiłku. Jest to asortyment innowacyjny w swojej kategorii, głównie dzięki atrakcyjnemu konceptowi samego produktu oraz wyjątkowemu designowi opakowań, zgodnym z najnowszymi trendami konsumenckimi. Przeprowadziliśmy szereg badań, by sprostać oczekiwaniom klientów – zarówno w warstwie jakościowej, smakowej, pragmatycznej, jak i wizualnej. W przyszłości planujemy wprowadzić te produkty do szerszej sprzedaży - wyjaśnia prezes Pamapolu. 

Jankowski zaznacza, że obiecujące są także produkty na bazie mięsa drobiowego, co wiąże się z rosnącą świadomością zdrowotną konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po drób ze względu na jego niższą kaloryczność oraz lepszą przyswajalność. Jest to widoczne zarówno w przypadku dań gotowych, jak i konserw oraz pasztetów. 

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Pamapol RSS ALERT    /    Robert Jankowski RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    dania gotowe 2016 RSS ALERT    /    nowości produktowe RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT    /    innowacje asortymentowe RSS ALERT    /    convenience food RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Henxu 2016-09-23 12:00:10
    Bardzo fajne te nowe opakowania. Poręczne. .. dobry pomysł. A no i estetyczne!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.11.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.