Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Pekpolu: Zakłady mięsne zaczynają zwracać uwagę na marketing

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-11-2009, 19:10
Prezes Pekpolu: Zakłady mięsne zaczynają zwracać uwagę na marketing

Bardzo wiele zakładów mięsnych dopiero zaczyna się uczyć, że marketing może być ważnym elementem strategii firmy - mówi Tomasz Łączyński, prezes ZM Pekpol Ostrołęka.

Zakłady mięsne często postrzegają marketing jako niepotrzebne źródło kosztów. - Jest też szereg firm z naszej branży, które kładą nacisk na marketing. Dostrzegają one możliwość wypromowania swoich produktów - zauważa Tomasz Łączyński. - Dzisiaj właściwie każdy może wyprodukować kiełbasę. Ale nie każdy ją sprzeda - zaznacza.

Podkreślił, że dla zarządzających zakładami mięsnymi ważna powinna być umiejętność dotarcia do klienta. - Kiedy moi pracownicy pokazują mi nowy produkt, zawsze pytam ich o to, dla kogo jest ta wędlina? Gdzie jest jej klient? Jak wygląda? Czym się odżywia? Ile ma pieniędzy? Czy będzie chciał je wydać na ten produkt? - tłumaczy Łączyński.

Zdaniem prezesa Pekpolu Ostrołęka pracownicy i właściciele zakładów mięsnych bardzo często ulegają zbytnim emocjom w związku z opracowaniem nowego produktu. - W mojej firmie siły i środki staram się inwestować w budowę trwałego wizerunku marki - mówi Tomasz Łączyński. - Nie sprzeda się produktu, tylko dlatego, że go wyprodukowaliśmy - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Krzycho 02-12-2009, 20:27:
czyż by powrót "wielkiego brata" do gry po spaleniu tak bardzo wpłynął na zwrócenie uwagi na marketing na produkt na jakość na oczekiwania klienta ojjjjjj, czyli jednak jakieś wnioski zostały wyciągnięte i brak już opowiadania o 300% wzroście zysków i takie tam ... a jeszcze dwa miesiące temu "świat" inaczej wyglądał w oczach Pana Prezesa
  • Twardy 30-11-2009, 13:16:
Jakbym czytał oststnie AgroTrendy
  • Pawcio 30-11-2009, 08:05:
Nowe produkty- bardzo śmieszne!!! Jesteście nr 1 w "podrabianiu" wędlin- także nic nowego nie produkujecie, tylko zmieniacie osłonkę:) Po drugie Panie Prezesie, marketingowo, aby wypuścić nowy produkt, powinno się robić dokładnie na odwrót- najpierw zastanowić się co chcemy zrobiić, jaka jest grupa docelowa,poziom ceny itp, itd. Oj, trzeba się szkolić, trzeba....!!!

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH