Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes PKM Duda: PQS to szansa dla branży mięsnej

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-11-2010, 15:37
Prezes PKM Duda: PQS to szansa dla branży mięsnej

Dobre przedsiębiorstwo powinno ciągle się restrukturyzować. Myślę, że w Polskim Koncernie Mięsnym nie poprzestaniemy na tego typu działaniach w 2012 r. Firma musi cały czas poprawiać swoje działania, aby być bardziej konkurencyjną - powiedział Maciej Duda, prezes PKM Duda na III Forum Rynku Spożywczego.

Ostatnie działania w ramach restrukturyzacji PKM Duda mają budować potencjał do wzrostu przyszłych marż. Formalnie zakończono już proces łączenia spółek zależnych Polskiego Koncernu Mięsnego - Maktonu i Stołu Polskiego. Realizowany jest również proces porządkowania i zbywania aktywów niezwiązanych z core biznesem spółki.

Prezes PKM Duda widzi szansę dla polskiej wieprzowiny w rozpoczętej niedawno kampanii Pork Quality System. Znak PQS ma zagwarantować klientom, że mięso, które kupią będzie mniej tłuste, łatwiejsze w obróbce kulinarnej i smaczniejsze. Zwierzęta, z których będzie pochodziło, mają być hodowane z zachowaniem dbałości o ich zdrowie oraz zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska. - Znak PQS może otrzymać tylko polski tucznik. Polski Koncern Mięsny we wszystkich fragmentach swojej działalności, od ferm zaczynając, poprzez zakłady po dystrybucję, spełnia standardy PQS - podkreślił Maciej Duda. - PQS to szansa dla branży mięsnej. Może stanie się zalążkiem wspólnej marki, wspólnego działania marketingowego całej branży - stwierdził.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (17)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jerzy Wierzbicki 02-12-2010, 11:18:
Panie Łaukaszu, to wszystko musi dojrzeć :-). Mam przekonanie, że w perpektywie najbliższych kilku lat powstanie w Polsce jedna reprezentacja interesów branzy mięsnej, być możeże na wzór rozwiązań brytyjskich, jak QMS, Eblex, MLA itp. Jedna reprezentacja nie przeszkada, aby istniały niezalezne organizacje reprezentujące różne interesy w tej branży. Na fundusze promocji tez było kilka lat temu za wczesnie, ale udało się (nie bez trudności :-) co prawda). Pozdrawiam
  • Jerzy Wierzbicki 02-12-2010, 11:18:
Panie Łaukaszu, to wszystko musi dojrzeć :-). Mam przekonanie, że w perpektywie najbliższych kilku lat powstanie w Polsce jedna reprezentacja interesów branzy mięsnej, być możeże na wzór rozwiązań brytyjskich, jak QMS, Eblex, MLA itp. Jedna reprezentacja nie przeszkada, aby istniały niezalezne organizacje reprezentujące różne interesy w tej branży. Na fundusze promocji tez było kilka lat temu za wczesnie, ale udało się (nie bez trudności :-) co prawda). Pozdrawiam
  • Łukasz Mydlarz 02-12-2010, 10:15:
Owszem, nawet trzy, bo również dla baraniny, od dawna, z zainteresowaniem, przyglądam się tej organizacji,szczególnie działaniom marketingowym, trochę żal że Polskie Mięso, nie potrafi tak funkcjonować i jednoczyć nasze wspólne narodowe interesy w branży mięsnej. Tylko cały czas się rozdrabniamy, hołdując swoim małym interesom. Nie można powiedzieć że się nie da bo przykład daję nam Krajowa Rada Drobiarstwa.

Zobacz wszystkie komentarze (17)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.