Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Polskiego Mięsa: Dywersyfikacja oferty mięsa podnosi sprzedaż w sklepach

Zauważyłem, że w niektórych sieciach handlowych, gdzie wcześniej stoiska mięsne były bardzo oblegane przez klientów, sytuacja się zmieniła i nastąpił odpływ konsumentów - mówi Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.

Prezes Polskiego Mięsa: Dywersyfikacja oferty mięsa podnosi sprzedaż w sklepach
Na fot. Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 14-02-2011, 15:26

- Obecnie jednak widać stopniowy powrót nabywców mięsa do supermarketów, co może wynikać m.in. z wprowadzonego przez sklepy dużego zróżnicowania oferty - ocenia prezes Związku Polskie Mięso. - Teraz są tam dostępne zarówno produkty z niższej, jak i z wyższej półki. Był jednak taki okres, kiedy sprzedaż mięsa przez sieci ograniczała się do wyrobów tanich - dodaje.

Dyrektor POHiD Andrzej Faliński przyznaje, że "gra o cenę" w pewnym momencie zaszkodziła jakości. - Jednakże w tym momencie dominuje strategia dużej dywersyfikacji oferty, nie tylko asortymentowej, ale i jakościowej - akcentuje Faliński. - Dlatego sprzedaż rośnie - puentuje.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Faliński RSS ALERT    /    Witold Choiński RSS ALERT    /    Związek Polskie Mięso RSS ALERT    /    POHiD RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.22.132
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.