Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Prezes Profi: Zbliżamy się do produkcji na poziomie 100 mln pasztetów rocznie

- Obok nowości w ofercie Profi królują oczywiście nasze flagowe pasztety w opakowaniach aluminiowych. Przez swój kultowy smak cieszą się one stale rosnącą popularnością, dzięki czemu dużymi krokami zbliżamy się do produkcji na poziomie 100 mln pasztetów rocznie - mówi Paweł Ornatek, prezes zarządu firmy Profi.

Prezes Profi: Zbliżamy się do produkcji na poziomie 100 mln pasztetów rocznie
Paweł Ornatek, prezes zarządu firmy Profi, fot. mat. pras.

Autor: informacja prasowa
Data: 09-07-2019, 12:31

Według najnowszych badań Nielsena Profi rozpocznie drugie półrocze z ponad 50-procentowym udziałem w rynku pasztetów drobiowych oraz dynamicznie rosnącą popularnością kategorii zup gotowych.

Wśród kluczowych filarów sukcesu prezes zarządu Profi, Paweł Ornatek wymienia między innymi rozszerzenie sieci dystrybucji, rozwój portfolio w kierunku dominujących na rynku trendów oraz poszerzanie sektora produktów klasy premium.

W pierwszym półrocze roku 2019 firma wprowadziła zupełnie nową kategorię smalcu w słoikach (Smalec Szlachetny dostępny w trzech smakach) oraz przeprowadziła re-launch składającej się z kilkudziesięciu produktów linii zup i dań chłodzonych, dla których stworzone zostały zupełnie nowe receptury i zaprojektowano nową szatę graficzną.

- Choć najważniejszą misją naszej firmy jest dostarczanie produktów opartych na tradycyjnych recepturach kuchni polskiej, nie oznacza to, że stronimy od śledzenia aktualnych trendów rynkowych. To właśnie w odpowiedzi na nie stale poszerzamy portfolio produktów premium, które tożsame są z oczekiwaniami wymagającego i świadomego konsumenta. Obok nowości w ofercie Profi królują oczywiście nasze flagowe pasztety w opakowaniach aluminiowych. Przez swój kultowy smak cieszą się one stale rosnącą popularnością, dzięki czemu dużymi krokami zbliżamy się do produkcji na poziomie 100 mln pasztetów rocznie. Bycie liderem to dla nas nie tylko powód do dumy, ale i wyzwanie, które motywuje nas do nieustannej pracy nie tylko nad nowymi, ale i obecnymi produktami. Doskonałym przykładem jest udoskonalenie receptur oraz zmiana opakowań dostępnych od 15 lat na rynku zup gotowych w softpacku. Dzięki takim działaniom chcemy poprawić smak naszych zup, z myślą o naszych stałych klientach, a także o pozyskaniu zainteresowania nowych grup odbiorców - mówi Paweł Ornatek, prezes zarządu firmy Profi.

- Punktem szczególnym w rozwoju firmy stała się bez wątpienia zmiana logotypu, który teraz funkcjonuje w nowej, odświeżonej wersji. Ta symboliczna poniekąd zmiana bardzo dobrze oddaje nasz stosunek do aktualnej sytuacji rynkowej – zależy nam na stałym unowocześnianiu oferty, jednak z poszanowaniem tradycyjnych produktów, które zapewniły nam obecną, wysoką pozycję w branży. Jak wskazują wyniki zleconych przez nas badań, blisko 60% Polaków jada pasztety, a ponad 22% sięga po zupy gotowe, więc nasza oferta musi być na tyle zdywersyfikowana, by zaspokoić oczekiwania tak szerokiego grona odbiorców. Naturalną konsekwencją odświeżenia logotypu stała się również poprawa identyfikacji wizualnej całego portfolio produktów Profi oraz opracowanie nowego layoutu opakowań, spójnego z nowoczesnymi trendami w projektowaniu. Trwają również prace nad stworzeniem dopasowanej względem zmian w portfolio intuicyjnej strony internetowej, opartej na nowym języku komunikacji z klientem - dodaje Anna Jackowicz, Dyrektor Marketingu w firmie Profi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Profi RSS ALERT    /    pasztety RSS ALERT    /    Anna Jackowicz RSS ALERT    /    Paweł Ornatek RSS ALERT    /    zupy RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.69.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.