Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Regis: Planujemy zwiększyć zatrudnienie nawet o 10 proc.

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-03-2010, 14:37
Prezes Regis: Planujemy zwiększyć zatrudnienie nawet o 10 proc.

Dokonując rozeznania rynkowego zauważyliśmy, iż marketing w branży dodatków przyprawowych i funkcjonalnych w porównaniu z innymi na rynku FMCG ma jeszcze wiele możliwości i obszarów do zagospodarowania. Postanowiliśmy to wykorzystać - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogusław Achinger, prezes firmy Regis, produkującej dodatki przyprawowe i funkcjonalne dla branży mięsnej.

- Przywiązuje Pan dużą wagę do marketingu?

- Wykorzystujemy narzędzia marketingowe do wprowadzania marki ACTIVLAB tj. suplementów i odżywek dla osób aktywnych na rynek masowy między innymi do sieci Tesco i Real, zmieniając tym samym pozycję i wizerunek tych produktów na bardziej masowy. Postanowiliśmy objąć opieką marketingową również naszych klientów z branży mięsnej. Nasza pomoc jest cenna zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i globalnych koncernów mięsnych. Zarówno, jeśli chodzi o koszty takich działań oraz specyfikę branży, którą Regis zna bardzo dobrze od prawie dwudziestu lat oraz o jakość działań marketingowych, które nietrafione, przygotowane przez przypadkowych ludzi bez doświadczenia, mogą przynieść straty.

- Co państwo oferują w ramach „opieki marketingowej"?

- Zapewniamy naszym klientom badania jakościowe, badania sensoryczne we własnym laboratorium, które oddaliśmy do użytku w zakładzie Regis w Bochni. Na życzenie klienta przygotowujemy projekty optymalizacji procesów wchodzących w skład marketingu mix, dostarczamy niezbędnych informacji przy rozwijaniu nowości produktowych. Nasz Dział Marketingu sam opracowuje całościowe koncepty produktowe wraz z realnym produktem bo tutaj przecież mamy technologię i Dział Wdrożeń znany od lat w branży z wysokiej jakości prowadzonych działań oraz strategie wprowadzenia go na rynek. W związku z powyższym oraz rozwojem nowych dziedzin, w które wchodzimy lub planujemy wejść będziemy rozwijać również kadrę pracowników w firmie.

- W których działach?

Szczególnemu wzmocnieniu będą podlegać właśnie obszary handlu, marketingu i rozwoju produktu. Myślę, że ilość zatrudnionych w naszej firmie może się zwiększyć w 2010 roku nawet o 10 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • porche 02-03-2010, 22:23:
A ile zatrudniacie ludzi, bo jeżeli 20, to żadna rewelka?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH