Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Sokołowa: 2016 r. upłynął pod znakiem inwestycji, innowacji i rozwoju eksportu

Sokołów SA podaje, że mijający 2016 rok upłynął pod znakiem inwestycji w rozwój produkcji i nowe technologie, innowacyjnych produktów dla konsumentów wymagających szczególnej diety, zdobywania kolejnych zagranicznych rynków i wzrostu zatrudnienia.

Prezes Sokołowa: 2016 r. upłynął pod znakiem inwestycji, innowacji i rozwoju eksportu
Bogusław Miszczuk, prezes zarządu, Sokołów SA

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 29-12-2016, 11:49

Rok 2016 w Grupie Sokołów SA podsumowuje prezes zarządu - Bogusław Miszczuk.

- Wyprodukowaliśmy 15 tysięcy ton więcej mięs i wędlin, niż w roku ubiegłym - w tym 4 tysiące kilometrów snacków. To tyle, ile przemierzył podróżnik Marek Kamiński podczas samotnej podróży z Kaliningradu do Santiago de Compostela. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu menadżerów i pracowników Grupy Sokołów S.A. zwiększyliśmy sprzedaż rok do roku o 3%. Samochody z logo Sokołowa przejechały 5 700 000 kilometrów, co oznacza, że w 2016 roku okrążyliśmy Ziemię 142 razy. Pozyskaliśmy ponad 3,5 tysiąca nowych klientów i przygotowaliśmy 36 tysięcy promocji cenowych. Zwiększyliśmy zatrudnienie o 250 osób. Otworzyliśmy 11 nowych sklepów własnych Delikatesy Mięsne Sokołów. Pozostajemy liderem i stawiamy sobie kolejne wyzwania – powiedział Bogusław Miszczuk.

INNOWACJE

Sokołów wprowadził w mijającym roku takie innowacyjne produkty, jak m.in. roladę mięsną dedykowaną tym, którzy cenią sobie wygodne rozwiązania; ofertę wyrobów SlowCooked - wołowych i wieprzowych, przygotowanych w oparciu o przepisy restauracyjne.

- Wykorzystaliśmy także ciekawe elementy mięsne, które nieczęsto goszczą na stołach konsumentów, np. policzki wołowe i goleń wołową. Uwzględniając rosnące spożycie burgerów, przygotowaliśmy szeroką ofertę burgerów. Rozwinęliśmy nasze propozycje grillowe, wprowadzając opakowania zawierające produkty dla całej rodziny. Poszerzyliśmy ofertę wyrobów bez konserwantów. W serii Naturrino pojawiły się nowe produkty wędzone, a dla amatorów konserw przygotowaliśmy całkiem nową linię Premium, bez dodatku konserwantów – dodał prezes Miszczuk.

Z myślą o tych, którzy borykają się z nietolerancją glutenu lub celiakią, firma wprowadziła na rynek produkty bezglutenowe – m.in. snacki wędzone i pleśniowe, Kiełbasę polską, czy Gold Salami delikatesowe. Jak zapewnił prezes, lista produktów bezglutenowych Sokołów będzie sukcesywnie powiększana.

EKSPORT I EKSPANSJA W KRAJU

Mijający rok to także owocna współpraca międzynarodowa. - Dla naszych produktów swoje rynki otworzyły takie kraje jak Katar, Chile. Snacki i Kabanosy międzynarodowe podbijają Amerykę. Odnotowaliśmy kilkukrotnie wyższą sprzedaż tych świetnej jakości produktów i cieszymy się, że zdobyły tak wielką popularność za granicą – powiedział Bogusław Miszczuk.

więcej informacji:

Bogusław Miszczuk RSS ALERT    /    Sokołów SA RSS ALERT    /    rynek wędlin w Polsce RSS ALERT    /    rynek mięsa 2017 RSS ALERT    /    inwestycje Grupy Sokołów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.195.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.