Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Sokołowa: 2016 r. upłynął pod znakiem inwestycji, innowacji i rozwoju eksportu

Strona 2 z 2


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 29-12-2016, 11:49

Ekspansja w kraju obejmowała np. otwarcie 11 nowych sklepów pod szyldem Delikatesy Mięsne Sokołów, a także stworzenie specjalnej oferty dla rynku HoReCa oraz udogodnienia dla szefów kuchni zaopatrujących się w Centrach Dystrybucji.

 Zdobywanie nowych rynków i innowacyjna produkcja są możliwe dzięki ciągłej inwestycji w nowe technologie. W ubiegłym roku przeznaczono na nie niemal 120 mln złotych.

 PROMOCJA

- Wciąż jesteśmy najlepiej rozpoznawalną spontanicznie marką branży mięsnej w Polsce. Konsumenci znają Sokołów także dzięki szerokiej kampanii marketingowej. W prowadzonych działaniach staramy się być blisko konsumenta, dając mu możliwość bezpośredniego kontaktu z marką. Przykładem jest nasz udział w „Projekcie Plaża”, w ramach którego w wakacyjnych miesiącach Strefa Sokołowa gościła w ośmiu nadmorskich miejscowościach. Strefę co weekend odwiedzało od 25 000 do 37 000 osób, które mogły korzystać z kulinarnej wiedzy i doświadczenia szefa kuchni Sokołów Dominika Moskalenko, degustować nasze najnowsze produkty oraz uczestniczyć w konkursach, grach i animacjach – dodał prezes.

 ZAGROŻENIA I PERSPEKTYWY

- W mijającym roku branża nie uchroniła się przed trudnościami. Największym problemem okazał się rozprzestrzeniający się wirus Afrykańskiego Pomoru Świń. Wobec wyzwania, jakim jest wirus, współpracujemy zarówno z Ministerstwem Rolnictwa, Pełnomocnikiem Rządu ds. łagodzenia skutków ASF jak i Służbami Weterynaryjnymi – powiedział.

W nadchodzącym roku Sokołów SA planuje dalszy rozwój w wielu obszarach. - Chcemy nieustannie rozwijać ofertę produktową, kontynuować inwestycje w nowoczesne technologie i prowadzić ekspansję na rynku. Zamierzamy nadal edukować konsumentów i przekonywać ich, jak istotna jest dbałość o najwyższą jakość produktów – podsumował Bogusław Miszczuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bogusław Miszczuk RSS ALERT    /    Sokołów SA RSS ALERT    /    rynek wędlin w Polsce RSS ALERT    /    rynek mięsa 2017 RSS ALERT    /    inwestycje Grupy Sokołów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.