Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Sushi Factory: Mamy wspólne mianowniki z sushi barami

- Nie możemy porównywać sushi z sushi barów do sushi kupowanego w markecie w stosunku 1:1. Produkując sushi musimy dbać o termin ważności. Niemniej mamy opracowaną specjalną recepturę, która pozwala tworzyć rolki zachowujące swój pyszny smak i wartości odżywcze mimo przechowywania w lodówce - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Anna Tubacka, prezes zarządu Sushi Factory

Prezes Sushi Factory: Mamy wspólne mianowniki z sushi barami

Anna Tubacka uważa, że pojawienie się sushi w marketach czy mniejszych sklepach jest wynikiem rosnącej popularności tego specjału w Polsce.

- Przybywa koneserów kuchni japońskiej – to nie ulega wątpliwości, niemniej nadal to dania, za które w restauracjach zapłaci się zdecydowanie więcej niż za uniwersalną pizzę czy swojskiego schabowego. Sushi dostępne w marketach rozwiązuje ten problem. Za kilkanaście złotych można nabyć zestaw składający się z kilkunastu rolek oraz niezbędnych dodatków. Można je zjeść na szybko prosto z tacki, zaspokajając swój apetyt, lub wyłożyć rolki na talerze i stworzyć klimat jak w prawdziwym sushi barze - dodaje.

Prezes Sushi Factory przyznaje, że choć nie posiada danych pokazujących wartość sprzedaży tej kategorii w Polsce, jako przykład rozwoju rynku podaje historię własnej firmy.

- W ciągu zaledwie 3 lat rozwinęliśmy się od niewielkiej fabryki do wartego kilkadziesiąt milionów złotych przedsiębiorstwa o potężnych mocach produkcyjnych, które w swojej ofercie ma nie tylko sushi, ale także inne gotowe dania kuchni azjatyckiej, jak m.in. kanapki Wrap4You czy przysmaki Ready4You i Azja4You. Ten rozwój nie wziął się znikąd. Został podyktowany oczekiwaniami ze strony rynku, rosnącą liczbą współpracujących sieci, które chcą mieć nasze produkty w swoim asortymencie, rosnącą liczbą zamówień i rosnącą liczbą lojalnych, przywiązanych do naszych marek klientów - dodaje.

Czy przeszkodą w rozwoju rynku nie okaże się postrzeganie sushi w formie dania gotowego jako produktu o niższej jakości niż sushi z restauracji?

- Nie możemy porównywać sushi z sushi barów do sushi kupowanego w markecie w stosunku 1:1. Produkując sushi musimy dbać o termin ważności. Niemniej mamy opracowaną specjalną recepturę, niestety nie mogę zdradzić szczegółów, która pozwala tworzyć rolki zachowujące swój pyszny smak i wartości odżywcze mimo przechowywania w lodówce. Mamy też wspólne mianowniki z sushi barami. To świeża ryba, odpowiednio przygotowany ryż o specjalnej strukturze, przyjemnie chrupiące warzywa czy japońskie nori. Dopełniamy wszelkich starań, aby nasze sushi było po prostu dobre - mówi Tubacka.

Z Anną Tubacką, prezes Sushi Factory rozmawialiśmy o postrzeganiu sushi, a także planach i inwestycjach firmy. Pełna treść rozmowy dostępna jest w Strefie Premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

sushi RSS ALERT    /    Sushi Factory RSS ALERT    /    Sushi4You RSS ALERT    /    Anna Tubacka RSS ALERT    /    gastronomia RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    dania gotowe 2018 RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    Kuchnia japońska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.201.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.