Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes UPEMI: Wspólne marki ułatwiłyby promocję polskiej żywności za granicą

Pomysł tworzenia wspólnych marek jest dobry, ale obecnie bardzo trudny do realizacji. Potrzeba do tego dużych pieniędzy i dobrej współpracy wielu firm i organizacji, a o to jest najtrudniej - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).

Prezes UPEMI: Wspólne marki ułatwiłyby promocję polskiej żywności za granicą
Wiesław Różański, prezes UPEMI

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 11-02-2011, 12:57

Zdaniem Wiesława Różańskiego, wspólne marki ułatwiłyby promowanie polskiej żywności zarówno na rynkach unijnych jak i państw trzecich. - Jeśli śledzi się wypowiedzi ministra Sawickiego, na targach Grune Woche, to jasno wyłania się z nich obraz, że w Niemczech jest dużo polskich produktów, ale nie są sprzedawane pod polskimi markami. Jest to ze szkodą dla polskich producentów żywności - uważa prezes UPEMI.

- Wspólne działania promocyjne wielu organizacji oraz firm w dziedzinie promocji mogłyby to zmienić. Niestety często na przeszkodzie stoi temu na przeszkodzie krótkowzroczność niektórych grup czy firm - ubolewa prezes Różański.

Zdaniem Władysława Łukasika, prezesa Agencji Rynku Rolnego zamiast wchodzić w produkcję marki własnej, polskie przedsiębiorstwa powinny na przykład rozwijać marki wspólne kilku producentów. - Co stoi na przeszkodzie aby powstało np. Masło Podlaskie, robione według tych samych standardów przez kilku producentów, lub inny produkt - pyta prezes Łukasik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiesław Różański RSS ALERT    /    Marek Sawicki RSS ALERT    /    Władysław Łukasik RSS ALERT    /    UPEMI RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.