Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Zakładów Mięsnych Silesia: Zakupy w sklepach będą bardziej przemyślane

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-08-2015, 10:02
Prezes Zakładów Mięsnych Silesia: Zakupy w sklepach będą bardziej przemyślane
Krzysztof Woźnica, prezesa Zakładów Mięsnych Silesia SA

- Po okresie, kiedy do sklepów trafiło wszystko to, co kiedyś można było kupić tylko za granicą, nadszedł czas na rozsądne, przemyślane zakupy - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Krzysztof Woźnica, prezesa Zakładów Mięsnych Silesia SA.

Jak podkreśla Krzysztof Woźnica, ostatnimi czasy widać kilka istotnych trendów w odżywianiu. Są to np. stale utrzymująca się moda na gotowanie – odchodzenie od fast foodów na rzecz obiadów przygotowywanych w domu. Ważny jest także trend bio, eko – czyli kupowanie tylko zdrowych produktów, czytanie etykiet, wybieranie produktów wyłącznie pełnowartościowych.

- Zdecydowanie bardzo widoczne staję się dążenie Polaków do zdrowego życia, obfitującego w wartościowe jedzenie, regularnie badanie się i oczywiście z dużą porcją aktywności fizycznej. Kult ciała i dłuższego lepszego życia jest, ale kiełkuje zbyt powoli. Myślę, że to rodzice i szkoła mają największe przełożenie na kształtowanie świadomości wśród najmłodszych- dodaje prezes Zakładów Mięsnych Silesia.

- Prawda, że statystyki są niepokojące i pokazują, że polskie dzieci tyją najszybciej w Europie. Z całą pewnością należy robić wszystko, co możliwe, wielokierunkowo działać na odwrócenie tego trendu - dodaje.

Krzysztof Woźnica zapewnia, że firma stale obserwuje rynek. - Chcąc utrzymać się w czołówce największych zakładów mięsnych  w Polsce musimy wyprzedzać rynek i przewidywać przyszłe preferencje naszych konsumentów. Stale pracujemy nad wieloma produktami, liniami produktowymi. Wiele z nich wpisuje się właśnie w tematykę produktów bio czy fit. W sierpniu wprowadziliśmy nową odsłonę Slimów, czyli cienkich kabanosów. Pozbyliśmy się z nich glutenu, bo wiemy jak wiele osób cierpi na celiakię czy też ma nietolerancję glutenu. Duży odsetek tych osób stanowią także dzieci, a kabanosy są przecież wartościową przekąską, którą dzieciaki kochają. Zdecydowanie lepszą propozycją na śniadanie do szkoły jest paczka kabanosów niż słodka bułka z marmoladą - mówi.

Jego zdaniem, na rynku jest coraz więcej produktów fit oraz innowacyjnych czy bezkalorycznych. - Trend fit rozwija się od kilku lat. Na sklepowych półkach można znaleźć bardzo szeroki wachlarz produktów eko, pozbawionych dodatków konserwujących, bezglutenowych czy z upraw ekologicznych. Mamy produkty, które nie są słodzone cukrem, mamy pieczywo z mąk pełnoziarnistych, mamy słodycze dosładzane sokami z owoców, a nie cukrem. Oczywiście patrząc na wolumeny sprzedaży, są one nadal zdecydowanie niższe niż produkty standardowe, ale to jest także spowodowane ich wyższą ceną. Widać też jednak, że coraz więcej tak zwanych „codziennych” produktów zmienia i modernizuje swoje składy, aby pasowały one do tego, co dyktuje rynek - podsumowuje Krzysztof Woźnica.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH