Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes ZD Koziegłowy: Chiny są rynkiem perspektywicznym, ale i specyficznym

- Rynek chiński, choć jest rynkiem bardzo perspektywicznym, jest również specyficzny w swojej naturze. Klienci z państwa środka doceniają głównie elementy ze skórą i z kością. Popyt na nie jest praktycznie nieograniczony - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Agnieszka Mizerna, prezes zarządu Zakładów Drobiarskich "Koziegłowy".

Prezes ZD Koziegłowy: Chiny są rynkiem perspektywicznym, ale i specyficznym
Agnieszka Mizerna, prezes zarządu Zakładów Drobiarskich "Koziegłowy", fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 22-08-2019, 09:18

Prezes ZD "Koziegłowy" wskazuje, że elementy będące w głównym kręgu zainteresowania Chińczyków, czyli skrzydełka z kurczaka, są zdecydowanie jednym z najmniejszych fragmentów tuszki.

- O ile chcielibyśmy więc zwiększyć poziom współpracy, o tyle jesteśmy dość znacznie ograniczeni asortymentowo. Udział skrzydełka w tuszce jest określony i niezmienny. Klienci z tego kierunku są zainteresowani również innymi elementami z kurczaka, lecz niestety jest to grupa produktów określana mianem "jadalne produkty uboczne", które to do dnia dzisiejszego nie zostały uprawnione przez władze chińskie do importu. Mowa tu głównie o łapkach z kurczaka oraz podrobach - mówi.

Agnieszka Mizerna ocenia kierunek azjatycki jako najbardziej perspektywiczny dla firmy.

- Rynek ten jest najbardziej chłonnym i nadal rozwijającym się. Z jednej strony mówimy tu o populacji, która stanowi około 60% ludności świata, a z drugiej o zmianach w stylu życia. Zwiększenie popytu na jakikolwiek produkt o kilka procent daje znaczący wzrost eksportu - dodaje.

Prezes ZD "Koziegłowy" wskazuje, że najbardziej popularnymi produktami w Chinach są i zawsze były elementy z kością.

- Największą popularnością cieszą się skrzydełka z kurczaka. Niestety, w myśl obecnie obowiązujących przepisów mogą to być tylko skrzydełka dzielone, pozbawione lotki. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie lista produktowa zostanie poszerzona o skrzydełka z kurczaka trzyczłonowe oraz łapki z kurczaka. Prace nad rozszerzeniem listy produktów trwają nieprzerwanie od zeszłego roku - mówi.

Więcej na temat szans i wyzwań w eksporcie polskiego drobiu do Chin w tekście: "Jakie błędy popełniają polskie zakłady drobiarskie w Chinach?"

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agnieszka Mizerna RSS ALERT    /    Zakłady Drobiarskie Koziegłowy RSS ALERT    /    eksport drobiu do Chin RSS ALERT    /    eksport drobiu RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    drób 2019 RSS ALERT    /    drobiarstwo RSS ALERT    /    Chiny RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Do szkoły nie na szkło! 2019-08-25 10:35:39
    Pani prezes nie umie liczyć? 60% ludności to Chińczycy? Jak Pani to policzyła? Skoro Chińczyków jest 1.385 mln i jest ich 60% w populacji a Hindusów jest 1300 mln to jest jakieś 58% populacji. To z Obliczeń Pani prezes wynika, że tylko tych dwóch narodów jest 118%. Aż strach pomyśleć ile % mięsa jest w waszych parówkach.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.83
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.