Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes ZM Konarczak: Branża mięsna potrzebuje jeszcze silniejszej promocji

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-10-2011, 10:46
Prezes ZM Konarczak: Branża mięsna potrzebuje jeszcze silniejszej promocji

Aby sytuacja w branży mięsnej stopniowo się poprawiała, potrzebne jest wsparcie sektora w zakresie pieniędzy na promocję - powiedział Józef Konarczak, prezes Zakładów Mięsnych Konarczak na IV Forum Rynku Spożywczego.

Podczas debaty "Mięso: Zarządzanie, technologie i produkt a kłopoty z bazą surowcową" Józef Konarczak podkreślił, że polska branża mięsna musi się mocno promować nie tylko na rynkach unijnych, ale też na rynkach zewnętrznych. - Wiemy jakie obecnie są pieniądze zgromadzone w ramach Funduszy Promocji. Niestety, są one niewielkie - zauważył szef zakładów mięsnych z Pogorzeli. - Jeśli sektor mięsny potrzebowałby wsparcia na poziomie administracyjnym, to właśnie w obszarze funduszy przeznaczonych na promocję polskich produktów za granicą - dodał.

Zakłady Mięsne Konarczak powstały w 1990 r. Obecnie spółka jest średniej wielkości przedsiębiorstwem, posiadającym uprawnienia eksportowe na rynki UE.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Bogusław Barański 07-10-2011, 09:22:
Panie Józefie,
To, co napisał Witek( co się na niczym nie zna) jest absolutnie prawdą. Ja też się na niczym nie znam, więc dopowiem, że jest Pan Wiceprzewodniczącym Rady Krajowej jednej z 3 organizacji branżowych, która - nie tylko wg mnie - zupełnie błędnie realizuje strategię wykorzystania środków wsparcia na promocję branży mięsnej, głównie środków unijnych , ale też pieniędzy zbieranych od hodowców w ramach funduszy promocji. Nie przystąpiił Pan do Polskiego Klastra Mięsnego, pomimo, że była to jasna strategia promocji jakości polskich wędlin na rynku krajowym, unijnym i rynkach trzecich. A Teraz mówi Pan o tym, że coś nie tak z tą promocją. Chętnie zobaczyłbym Pana komentarz do mojej wypowiedzi.
  • Witek (co się na niczym nie zna) 07-10-2011, 09:00:
Panie Prezesie pieniądze przeznaczone na promocję całości mięsa na rynku krajowym to wyrzucone pieniądze w błoto. Niestety mało kto to rozumie i w ministerstwie RiRW i funduszach zarządzających (zrozumie za kilka lat jak się te działania rozliczy). Za dużo tam działaczy i decydentów politycznych!!! Brak marketingowców!!! Te fundusze promocyjne przypominają sytację gdy dać chłopu benzyne aby do miasta jeżdził samochodem a on używał ją do lampy naftowej a do miasta dalej jeździł furmanką.
Fundusze promocyjne powinny być używane na badania (min. marketingowe) i promocję eksportu - jakby kto z decydentów nie wiedział!!!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.