REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes ZM Madej i Wróbel: Chcemy zbudować silne, rozpoznawalne marki wędlin

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2011, 06:54
Prezes ZM Madej i Wróbel: Chcemy zbudować silne, rozpoznawalne marki wędlin
Na fot. Beata Pawłowska, prezes Zakładów Mięsnych Madej i Wróbel

Mamy w planach istotne inwestycje. Chcemy zwiększyć nasze moce produkcyjne. Wiosną przyszłego roku mają one wzrosnąć o 30 proc. - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Beata Pawłowska, nowa prezes Zakładów Mięsnych Madej i Wróbel.

REKLAMA
- Jakie zmiany w strategii zakładów zamierza Pani wprowadzić?

- Nowa strategia firmy łączy kilka istotnych dla nas elementów. Przede wszystkim, chcemy zbudować silne, rozpoznawalne marki. Naszym priorytetem jest jakość. Pod marką "Madej i Wróbel" oferujmy między innymi wyroby składające się w 100 proc. z mięsa drobiowego. Chcemy kontynuować tę linię rozwoju, czyli poszerzać ofertę wyrobów bardzo dobrej jakości. Przykładem może być nasza stosunkowa młoda marka z segmentu premium - „Spiżarnia Babuni", która istnieje na rynku już jakiś czas i oferuje doskonałe jakościowo wyroby.

- Co jeszcze?

- Chcielibyśmy również położyć większy nacisk na produkcję wyrobów przetworzonych, czyli wędlin, które poza mięsem białym oraz mięsem czerwonym tworzą naszą ofertę. Poza produkcją wyrobów w ramach naszej dotychczasowej oferty, planujemy także wprowadzać na rynek nowe, innowacyjne i ciekawe produkty. Wprowadzane zmiany łączą się z rozwojem firmy na nowych rynkach. Planujemy rozwijać eksport oraz umacniać się na rynku krajowym. Jesteśmy najsilniejsi i najbardziej rozpoznawalni na południu kraju, jednak chcemy wzmacniać naszą pozycję także na tych obszarach Polski, gdzie na razie nasza obecność jest mniej dostrzegana.

- Gdzie widzi Pani szanse na rozwój Madej i Wróbel?

- Od 2005 roku sprzedaż Madej i Wróbel rosła w tempie 20-25 proc. rocznie. 2011 rok jest pierwszym, gdy wzrost jest mniejszy, chociaż nadal dwucyfrowy. Jednocześnie, sprzedajemy wszystko, co wyprodukujemy. Dlatego mamy w planach istotne inwestycje - chcemy zwiększyć nasze moce produkcyjne. Wiosną przyszłego roku mają one wzrosnąć o 30 proc.

- Sytuacja na rynku sprzyja takim ruchom?

- Rok 2011 jest trudny. Wrosły ceny surowców w Polsce, przy jednoczesnym wzroście kursu euro, co uderzyło w koszt surowców sprowadzanych zza granicy, którymi musimy posiłkować się, gdyż polscy producenci nie nadążają z produkcją. Pomimo tak niełatwego dla rynku okresu, ciągle rozwijamy się. Naszą ambicją jest nie spowalniać wzrostu. Jesteśmy obecni we wszystkich kanałach dystrybucyjnych: w hurtowniach i u dystrybutorów, za pośrednictwem których docieramy do kanałów handlu tradycyjnego, w dużych sieciach sklepów zachodnich, w sieciach polskich oraz we własnych sklepach firmowych, których posiadamy aktualnie ok. 60. I planujemy nadal wzmacniać naszą obecność.

- Czy rozważa Pani akwizycje?

- Na tym etapie bierzemy pod uwagę różne możliwości i każdą z nich będziemy wnikliwie analizować.

- Czy Pani zakłady będą zawężać specjalizację produkcji?

- Nie, nie planujemy zawężać produkcji. Chcemy być firmą, która całościowo zaspokaja potrzeby klientów, dlatego planujemy nie tylko rozbudowywać dotychczasową ofertę, ale i wprowadzać nowe, ciekawe produkty. Takie działania wymusza zresztą rynek, który jest coraz bardziej wymagający.

KOMENTARZE: (35)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • rozczarowowana pracownica z 48 11-04-2013, 12:54:
jestem zdziwiona ze w 21 wieku moga jeszcze panowac takie warunki jak u madeja wstyd na skle krajowa prezesrazem ze swoim nadzorem cham nad chamy jakktos chce sie ponizyc do samego dna to iech tam przepracuje pare dni tosie dowie co to pieklo ludzie zdobadzcie sie o odrobine kultury dotyczy to tez kadrowej i jej pracownikow czy to tak trudno bardzo brzydko wygladacie z tymi szyderczymi usmieszkami na ustach pielegniarki tez to dotyczy
  • smakosz 20-12-2012, 18:59:
kiełbasa torńsk nawet obok toruńskiej nie leżała aby zapachem przejść . wogóle nie zjadliwe toto jest.
  • PK 28-11-2012, 13:28:
Sądząc po niepowtarzalnej składni języka polskiego - kilka ostatnich postów pisała ta sama osoba.

Zobacz wszystkie komentarze (35)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH