Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes ZM Madej i Wróbel: Planujemy rozwinąć działalność eksportową

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2011, 11:05
Prezes ZM Madej i Wróbel: Planujemy rozwinąć działalność eksportową

Planujemy rozwinąć eksport do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Rumunii oraz Chorwacji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Beata Pawłowska, nowa prezes Zakładów Mięsnych Madej i Wróbel.

- Na polskim rynku brakuje silnych marek mięsa i wędlin. Czy ma Pani pomysł jak to zmienić?

- W tej chwili za wcześnie na ocenę tej sytuacji. Na pewno już wkrótce przeprowadzimy na ten temat dogłębne badania - zarówno rynku, jak i konsumenckie. Z pewnością mocne marki pomagają w rozwoju firmy i stanowią dobre zabezpieczenie działalności.

- Jak układa się współpraca Pani firmy z sieciami handlowymi i dyskontami?

- Współpracujemy z prawie wszystkimi sieciami zachodnimi obecnymi na polskim rynku. Jest to jeden z najdynamiczniej rozwijających się kanałów dystrybucyjnych. Współpraca jest bardzo dobra - produkujemy i oferujmy zarówno wędliny pod marką własną, jak i pod marką danej sieci.

- Część Państwa produkcji jest wysyłana za granicę...

- Od maja 2004 roku eksportujemy nasze wyroby do Niemiec, a od 2005 roku również do Czech, Słowacji, Włoch i Francji. Udział tego segmentu w obrotach firmy wynosi mniej niż 10 proc. Widzimy w nim jednak bardzo duży potencjał. Planujemy również rozwinąć eksport do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Rumunii oraz Chorwacji.

- Jakie wędliny chcą kupować europejczycy?

- Trendy na rynku europejskim pokazują, że klienci coraz chętniej i liczniej zwracają się ku produktom regionalnym, swojskim i tradycyjnym. Dlatego szczególnym zainteresowanie cieszą się oferowane przez nas wyroby typowo śląskie - frankfuterki, kiełbasa śląska i krupniok oraz polskie wędliny - kabanosy i kiełbasy: myśliwska, jałowcowa, krakowska sucha.

- Jaki wzrost przychodów w przyszłym roku byłby dla Pani satysfakcjonujący?

- Jeżeli utrzymamy, pomimo trudnej sytuacji rynkowej, wzrost sprzedaży na poziomie lat ubiegłych, będę uważać to za sukces. Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (12)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jureczek 25-11-2011, 18:58:
To Beatko ruszaj. Choć branża ciężka. niemniej powodzenia.
  • ToYo 22-11-2011, 21:46:
Realista - zgadzam się z Tobą - powróćmy do tematu za 6miesięcy. Zapraszam do dyskucji po tym okresie - jeden z nas będzie miał rację...
  • Realista 21-11-2011, 23:59:
Ludzie, o czym Wy piszecie. ToYo, na jakiej podstawie tak pobieznie oceniasz kogoś, kogo nie znasz. Nie życzę Ci źle, ale jeszcze zdziwisz sie jak Pawlowska z korzyścią dla swojej obecnej firmy jest w stanie zawojowac na rynku. Po wynikach ja pznacie. Śmiać mi sie chce z tych wszystkich stwierdzeń. Proponuje dyskusje odłożyć o 6 miesięcy. Ciekaw jestem jak Wam zrzedna miny.... Szczerze.

Zobacz wszystkie komentarze (12)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 000) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH