REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes ZM Mysław: Branża mięsna inwestuje w nowoczesny marketing

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2014, 13:44
Prezes ZM Mysław: Branża mięsna inwestuje w nowoczesny marketing
Teresa Jochemczyk, prezes Zakładów Mięsnych Mysław (fot. mat. pras.)

Marketing i PR w branży mięsnej są coraz bardziej widoczne i coraz szybciej się rozwijają. Opakowania, nazwy produktów w kategorii, wygląd logo - to już standardowe działania. Przedsiębiorcy rozumieją, że sprzedaż produktów związana jest bezpośrednio ze znajomością marki - podkreśla w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Teresa Jochemczyk, prezes Zakładów Mięsnych Mysław.

REKLAMA
- Branża mięsa zaktywizowała się na polu marketingu i reklamy, czy w przyszłym roku prawdopodobne jest ugruntowanie się tego kierunku?

- Myślę, że tak. Marketing i PR w branży mięsnej są coraz bardziej widoczne i coraz szybciej się rozwijają. Opakowania, nazwy produktów w kategorii, wygląd logo - to już standardowe działania. Przedsiębiorcy rozumieją, że sprzedaż produktów związana jest bezpośrednio ze znajomością marki. Polski konsument chętniej wybiera produkty sprawdzone, o dobrym stosunku jakości do ceny. Tym bardziej ważne jest, aby klient rozpoznał produkt i związał z nim pozytywne skojarzenia. Strategia Grupy Mysław również zakłada prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych.

- Także organizacje branżowe korzystają z narzędzi promocyjnych...

- Związek Polskie Mięso zapowiadał w sierpniu tego roku, że przetwórnie i hodowcy planują wydać w przyszłym roku na promocję ponad 30 mln zł. Z kolei promocją polskich produktów w krajach poza unijnych zajmie się konsorcjum, które zostanie utworzone z inicjatywy Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Chodzi o wykorzystanie 30 mln euro przeznaczonych przez Komisję Europejską na projekty promocyjne unijnej żywności na rynkach krajów trzecich, w ramach pomocy dla poszkodowanych w wyniku rosyjskiego embarga - tu promocja splata się z interwencją i wsparciem.

- Czy Pani zdaniem prognozy dotyczące branży pozwalają z optymizmem patrzeć na nadchodzący rok?

- Jeszcze za wcześnie na mówienie o stabilizacji i nadchodzących spokojnych czasach dla branży mięsnej. Embargo dotknęło przede wszystkim segment produkcji uboju i rozbioru, ale przetwórnie wędlin, ze względu na niższe koszty surowca zyskały na embargu. Można się spodziewać, że zakłady, które wyspecjalizują się w określonej grupie produktów i poprzez to obniżą koszty produkcji oraz postawią na rozpoznawalność marki, osiągną sukces.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH