REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes ZM Olewnik: Polskie mięso potrzebuje promocji

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2015, 12:48
Prezes ZM Olewnik: Polskie mięso potrzebuje promocji
Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes ZM Olewnik (fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl)

Promocja polskiego mięsa na rynkach międzynarodowych to nie jest proste zadanie – zauważa Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Zakładów Mięsnych Olewnik.

REKLAMA

Zdaniem ekspertki, przede wszystkim konieczne są działania PR w celu budowy wizerunku naszej wieprzowiny. Jak do tego podejść? - Ujmując rzecz krótko, najlepiej poprzez kontynuację tych aktywności, które podjęliśmy dwa lata temu szukając nowych rynków zbytu, po tym jak branża została dotknięta embargiem – wskazuje Anna Olewnik-Mikołajewska.

Do szczególnie skutecznych narzędzi promocji prezes ZM Olewnik zalicza: misje gospodarcze, udział w międzynarodowych targach, promocję w Internecie, który spełnia obecnie rolę „międzynarodowej telewizji” oraz budowanie marki polskich produktów poprzez ich wysoką jakość. 

Jerzy Rey, przewodniczący rady Związku Polskie Mięso dodaje, że ważną kwestią w obszarze dbania o wizerunek naszych produktów jest walka z negatywnym PR, tudzież krzywdzącymi dla polskich producentów opiniami, jakie płyną z niektórych rynków, np. z Czech, Słowacji, i innych. - Do czarnego PR zaliczyłbym również całą otoczkę towarzyszącą sprawie legalizacji uboju rytualnego. Myślę, że osoby zorientowane zdają sobie sprawę, że to wszystko było sterowane – komentuje Rey, zaznaczając jednocześnie, że nie jest zwolennikiem „spiskowej teorii dziejów”, lecz opiera się na faktach.

- Mamy doskonały towar, świetne warunki geograficzne i klimatyczne do produkcji mięsa wołowego. Obecnie stoimy przed szansą zrobienia ogromnego kroku naprzód, aby z tym gatunkiem mięsa dotrzeć na rynki światowe; żeby znacząco zwiększyć jego sprzedaż. Azja i Afryka mają ogromny potencjał. Nasza wołowina trafi też niebawem do Kanady i chociaż może się wydawać, że to „wożenie drewna do lasu”, jednak takie działanie ma głęboki sens. Dlaczego? Bo mamy dobre a tanie – wyjaśnia przewodniczący rady Związku Polskie Mięso.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH