Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes ZM Silesia: Na rynku wędlin zaciera się granica między niską a średnią półką

- Zauważalny jest wzrost świadomości konsumentów, co przekłada się na to, że coraz częściej czytają oni etykiety i chętniej sięgają po produkty droższe, ale lepsze jakościowo. Taka zmiana wśród konsumentów przyczyniła się do premiumizacji produktów oraz spowodowała zacieranie się segmentu niskiej i średniej półki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Mariusz Rusin, prezes Zakładów Mięsnych Silesia.

Prezes ZM Silesia: Na rynku wędlin zaciera się granica między niską a średnią półką
Mariusz Rusin, prezes ZM Silesia, fot. mat. pras.

Mariusz Rusin wskazuje, że jednym z celów biznesowych Zakładów Mięsnych Silesia jest zwiększenie sprzedaży w kanale nowoczesnym.

- Chcemy to zrobić między innymi poprzez nawiązanie stałej współpracy z sieciami dyskontowymi oraz poszerzenie oferty produktowej u pozostałych klientów sieciowych. Ważnym aspektem w realizacji tego celu jest zmniejszenie kosztów produkcji. Założenie to chcemy osiągnąć poprzez automatyzację, większe szarże produkcyjne, optymalizację oferty produktowej. Równocześnie do zwiększenia sprzedaży w kanale nowoczesnym będziemy dbać o naszą sprzedaż w kanale tradycyjnym. Tutaj również zamierzamy podjąć odpowiednie kroki aktywizujące sprzedaż - dodał.

Prezes Silesii zauważa, że na przestrzeni ostatnich lat pojawiło się klika istotnych trendów rynkowych, które cały czas się rozwijają.

- Działając na rynku FMCG staramy się dostosować do nich naszą ofertę. Na pewno zauważalny jest wzrost świadomości konsumentów, co przekłada się na to, że coraz częściej czytają oni etykiety i chętniej sięgają po produkty droższe, ale lepsze jakościowo. Taka zmiana wśród konsumentów przyczyniła się do premiumizacji produktów oraz spowodowała zacieranie się segmentu niskiej i średniej półki. Obecnie coraz częściej spotykamy produkty codzienne i te wyższej jakości. Podążając za tym trendem wprowadziliśmy szereg nowości pod marką Duda Specialite, jak np. szynka z chrzanem, szynka z pieprzem czy kiełbasa od wędzarza, są to produkty o bardzo wysokiej mięsności i doskonałym smaku, które świetnie wpisują się w ten trend - mówi.

Rusin uzupełnia, że czytając etykiety konsumenci zwracają uwagę na prosty skład, bez zbędnych polepszaczy smaku, który coraz częściej ma wpływ na ich decyzje zakupowe.

- Firmy z branży starają się więc, kolokwialnie mówiąc, „czyścić etykiety” tak, aby w składzie produktów było jedynie mięso, przyprawy oraz sól peklująca. W naszej ofercie od lat mamy doskonałą kiełbasę myśliwską czy jałowcową, których zawartość mięsa wynosi 154 g na 100 g produktu. Do tego są to produkty bez glutenu, bez glutaminianu sodu, barwników i fosforanów - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mariusz Rusin RSS ALERT    /    ZM Silesia RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Silesia RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    premiumizacja RSS ALERT    /    skład produktów spożywczych RSS ALERT    /    kiełbasy RSS ALERT    /    trendy na rynku wędlin RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Marek 2019-04-08 10:51:17
    Dobra strategia. Wmówić klientowi, że wędliny z dudy są lepsze niż faktycznie są.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.23.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.