Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prof. Wierzbicka: Wołowina nie oszukuje konsumentów

Wołowina nie oszukuje konsumentów, bo jest odporna na praktyki "poprawiania" towaru przed sprzedażą: nastrzykiwania, nadmiernego solenia czy przyprawiania, to mięso maksymalnie naturalne, o wysokich walorach zdrowotnych i odżywczych - mówi prof. Agnieszka Wierzbicka ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Prof. Wierzbicka: Wołowina nie oszukuje konsumentów
Prof. Agnieszka Wierzbicka

Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
Data: 23-07-2011, 14:47

- Nie przemawia to na razie do polskich konsumentów, bo przez lata robiono wszystko, by zniechęcić ich do wołowiny, oferując mięso ze sztuk wycofanych z produkcji mleka. A to z wołowiną kulinarną niewiele ma wspólnego - tłumaczy prof. Wierzbicka.

Praktycy marketingu i komunikacji z konsumentem wskazują, że producenci wołowiny, próbując pozyskać konsumentów, powinni podkreślać, że to produkt wyjątkowy. Branding, wyróżniające się opakowanie i przemyślane pozycjonowanie wyrobów z wołowiny mogą sprawić, że klienci przestaną porównywać ich cenę z wieprzowiną.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agnieszka Wierzbicka RSS ALERT    /    bydło RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Komentator 2011-07-25 09:23:02
    Przepraszam. W jakim języku jest to napisane? Nie jestem polonistą ale trudno jest tu zrozumieć sens w tej wypowiedzi. Pewnie to jakaś \"profesorska\" mowa. Dlaczego wołowina ma oszukiwać? I co oznacza wołowina wycofana z produkcji mleka? Myślałem, że mleko jest z kartoników a nie z mięsa!
  • dfsxzc 2011-07-25 09:33:08
    Za to jakoś na chorobę \"wściekłych krów\" wołowina nie jest odporna...
  • Obserwator 2011-07-25 09:57:45
    Do Komentatora. Jest napisane \"wołowina ze sztuk wycofanych z produkcji mleka\" a nie \"wołowina wycofana z produkcji mleka\".

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.202.172
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.