Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Profi: konsumenci wybierają polskie firmy. Nasze atuty to smak i jakość

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-09-2016, 10:06
Profi: konsumenci wybierają polskie firmy. Nasze atuty to smak i jakość
fot. materiały prasowe / Profi

Patriotyzm konsumencki to pojęcie, które jest w ostatnim czasie odmieniane przez wszystkie przypadki. Piotr Szczeblowski, dyrektor ds. handlu, brand management Profi przekonuje, że w decyzjach zakupowych Polacy chętnie wybierają rodzime firmy.

- Bardzo duże znaczenie dla konsumentów ma fakt, że jesteśmy w 100 proc. polską firmą i współpracujemy głównie z polskimi dostawcami. Jest to dla nas powód do dumy, dlatego w komunikacji z rynkiem staramy się o tym przypominać - zaznacza Szczeblowski.

Jak dodaje, smak, jakości oraz opakowania, to trzy atuty produktów Profi, które są bazą rozwoju firmy.

- Jako nieliczni na rynku możemy pochwalić się tak dużą ilością wersji smakowych w ramach jednej marki pasztetu. Wielkopolski Pasztet Profi to już siedemnaście smaków pasztetu m.in. z pomidorami, z papryką, z pieczarkami, z koperkiem, z zielonym pieprzem, z czosnkiem, ze szczypiorkiem, z suszonymi pomidorami i bazylią …i tak dalej, i tak dalej - przypomina.

Szczeblowski podkreśla, że firma już od ponad 20 lat kieruje się w swojej strategii misją produkowania żywności smacznej oraz najwyższej jakości, dlatego wykorzystuje składniki pozyskiwane od najlepszych producentów mięs, jaj czy warzyw.

- Trwałość naszych produktów zapewnia obróbka termiczna. Wszystkie produkty powstają w oparciu o tradycyjne receptury z użyciem najwyższej jakości mięs i warzyw oraz przypraw, a dzięki nowoczesnej technologii zachowują świeżość oraz pełne walory smakowe i odżywcze - wyjaśnia dyrektor Profi.

Firma mocno stawia także na opakowania, które mają zadowolić gusta nawet najbardziej wybrednych klientów.

- W przypadku pasztetów jako pierwsi na polskim rynku wprowadziliśmy innowacyjne opakowania – lekkie i ergonomiczne puszki aluminiowe, dzięki którym pasztet zachowuje świeżość i pełne walory smakowe mówi Szczeblowski.

Profi nieustannie rozwija także swoją ofertę asortymentową. Szczeblowski zapowiada, że już wkrótce na rynku mogą pojawić się kolejne nowości. 

- Cały czas rozwijamy nasze aktualne kategorie produktowi, jednocześnie eksplorujemy nowe rynki wchodząc w kolejne, nowe kategorie. Pomysłów nam nie brakuje, a prace nad większością z nich już trwają. Szczegółów nie możemy zdradzić, ale zapewniamy już dziś, że dokładamy starań, by wkrótce znów zaskoczyć rynek - przyznaje Piotr Szczeblowski, dyrektor ds. handlu, brand management Profi.

Wielkopolska Wytwórnia Żywności PROFI to czołowy na polskim rynku producent pasztetów, dań gotowych i konserw mięsnych. Lider branży pasztetów drobiowych. Firma działa od 1993 roku, z siedzibą w Grabowie nad Prosną. Posiada blisko 50 proc. udziału w rynku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH