Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Profi: Odnotowujemy wzrost sprzedaży - pomimo ostatnich zawirowań

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-04-2009, 13:15
Profi: Odnotowujemy wzrost sprzedaży - pomimo ostatnich zawirowań

Jeśli chodzi o sprzedaż, to zanotowaliśmy pewne wahania podczas akcji związanej z wycofywaniem oznaczonych partii pasztetów drobiowych z rynku. To naturalne zjawisko. Obecnie sytuacja została całkowicie znormalizowana, a nawet możemy mówić o tendencji wzrostowej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Duda, pełnomocnik zarządu ds. kontaktu z mediami w Profi.

Firma mimo ostatnich zawirowań odnotowuje wzrost sprzedaży. - Wprowadzamy na rynek nowe produkty, aktywizujemy sprzedaż dotychczas znanych wyrobów - stwierdza Duda. - Życie teraz toczy się bardzo dynamicznie. Wszystkim zaczyna brakować czasu. Nasi odbiorcy coraz częściej sięgają po gotowe dania, dlatego oferujemy coraz szerszą gamę produktów tak aby towarzyszyć naszym konsumentom od śniadania poprzez obiad do kolacji. Może również dzięki temu nie odczuwamy skutków spowolnienia gospodarki - dodaje.

Profi nie jest jednak samotną wyspą, tak więc na zakład wpływają czynniki zewnętrzne kształtujące branżę czy szerzej - gospodarkę. - Dlatego dokładnie przyglądamy się potrzebom rynku i w oparciu o nie kształtujemy nasze dalsze plany inwestycyjne i finansowe - tłumaczy przedstawiciel Profi. - Nie zamierzamy dokonywać drastycznych cięć czy ograniczeń. Nie planujemy również działań związanych z restrukturyzacją. Nasza firma oparta jest o bardzo silny i wysoko wykwalifikowany zespół pracowników. Przeszliśmy ostatnio ciężki egzamin i jesteśmy przekonani, że zdaliśmy go dzięki temu, że stanowimy dobry i odpowiedzialny zespół - podkreśla.

Firma przez lata budowała markę tak, aby była ona kojarzona z wysoką jakością oferowanych produktów oraz zaufaniem. - Dlatego po aferze z dioksynami było dla nas jasne i niepodważalne przeprowadzenie pełnej i szeroko zakrojonej akcji informacyjnej. Staraliśmy się dotrzeć wszędzie i odpowiedzieć na nurtujące naszych klientów pytania - zaznacza Adam Duda. - W każdej branży mogą zdarzyć się różne nie zależne w pełni od nas sytuacje, najistotniejsza jest jednak wtedy szczera rozmowa z klientami i kontrahentami. Czy podjęta przez nas akcja przyniosła skutek? Jestem przekonany, że tak, jednak ostateczną ocenę pozostawmy klientom - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • obserwator 06-04-2009, 19:35:
Do portalu.....
Po co łączycie rzecznika tej firmy z szefem PKM-u i Pamapolem? Czy to jakaś rodzina?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.