Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Profi z nową strategią pozycjonowania marki (wideo)

Communication Unlimited opracowało nową strategię pozycjonowania marki i brand design dla marki Profi.

Profi z nową strategią pozycjonowania marki (wideo)
Paweł Ornatek, prezes Profi, fot. kadr za YouTube

Autor: informacja prasowa
Data: 20-08-2019, 15:56

Do sprzedaży trafiły już pierwsze produkty marki Profi w nowych opakowaniach.

- To pierwsze znaki bardzo głębokich zmian, jakich dokonaliśmy wspólnie z zespołem Communication Unlimited w obszarze strategii marki - zauważa Paweł Ornatek, dyrektor zarządzający Profi.

Profi przedstawia się jako marka, która ma do zaoferowania nie tylko wygodne, ale przede wszystkim smaczne produkty spożywcze, które smakują jak domowe.

Opracowanie nowej strategii dla marki było poprzedzone szczegółowymi analizami kontekstu kulturowego oraz badaniami trendów na dynamicznie zmieniającym się rynku spożywczym. Nowa identyfikacja wizualna Profi została bardzo dobrze odebrana podczas badań konsumenckich i doskonale radzi sobie w miejscach sprzedaży - informuje spółka.

- Nowe opakowania wyróżniają się intensywnie zieloną kolorystyką. To świadomy zabieg - z jednej strony nawiązuje do tradycji marki, a z drugiej pozwala na wyróżnienie się pośród jasnych, minimalistycznych opakowań konkurencji - zauważa Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Jako pierwsze w nowych opakowaniach trafiły do sprzedaży produkty chłodzone: zupy i dania główne. Już niebawem dołączą do nich dania ambientowe, pasztety oraz inne produkty z bogatego portfolio marki Profi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Profi RSS ALERT    /    Paweł Ornatek RSS ALERT    /    Rafał Grzeszkowski RSS ALERT    /    Communication Unlimited RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Szymon Owedyk 2019-08-22 11:40:33
    Ciekawe spostrzeżenia o pozycjonowaniu marki. Muszę o tym pomyśleć, ponieważ także dbam o pozycjonowanie stron swoich klientów. Prowadzę działalność copywriterexpert.pl i tam realizuję takie usługi. Dodatkowo mam swój blog jaksierozwijac.pl który dalej rozbudowuję. Staram się te informacje wykorzystać :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.122.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.