Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Profi z odświeżonym logo i nową stroną internetową

Liczne nowości produktowe i coraz bardziej domowe, udoskonalone receptury to zaledwie pierwsze zwiastuny dynamicznych zmian zachodzących w firmie Profi. Niedawno odświeżeniu poddany został oficjalny logotyp, który bazuje na znanym od dekad, kultowym wizerunku koguta. To jednak nie wszystko, ponieważ w ostatnich dniach także strona internetowa zyskała zupełnie nową odsłonę, dopasowaną tak do oczekiwań odbiorców, jak i dostosowaną względem aktualnej oferty produktowej.

Profi z odświeżonym logo i nową stroną internetową
fot. mat. pras.

Autor: informacja prasowa
Data: 06-09-2019, 17:55

Od września odwiedzający stronę internetową firmy Profi mogą korzystać z zupełnie nowego interfejsu, uzupełnionego o szereg praktycznych funkcjonalności.

Obecną stronę internetową cechuje, poza stworzoną od podstaw, nową szatą graficzną, także zmiana języka komunikacji. Znamienny z perspektywy firmy jest także aktualny logotyp, który od kilku tygodni funkcjonuje w odświeżonej wersji.

- Wszystkie wprowadzane przez nas zmiany mają za zadanie przede wszystkim uspójnić wizerunek marki Profi dla wszystkich kategorii produktowych, jakie mamy w portfolio. Zależało nam również, aby nie zatracić tego, co dla Profi jest najważniejsze. W DNA marki leży przede wszystkim logotyp z wizerunkiem koguta, zielony kolor opakowań oraz, co najważniejsze, tradycja bazowania na polskich recepturach i przygotowywania produktów, które smakują tak jak te domowe, zapamiętane z dzieciństwa. Na każdym etapie wprowadzania zmian, niezależnie czy zachodzą one w warstwie wizualnej, czy w portfolio produktowym, dbamy o to, by element tradycji harmonijnie łączyć z wymaganiami nowoczesności. To właśnie dzięki takim działaniom możemy najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania obecnych klientów, ale również trafić do nowych odbiorców, którzy nie sięgnęli jeszcze po nasze produkty – mówi Anna Jackowicz, Dyrektor Marketingu w firmie Profi.

Na przestrzeni minionych miesięcy Profi na nowo skomponowało składające się z kilkudziesięciu pozycji menu zup i dań chłodzonych, stworzonych na bazie starannie wyselekcjonowanych składników, połączonych zgodnie z tradycyjnymi recepturami. Ponadto na półkach pojawiają się już kolejne nowości, inspirowane specjałami mocno zakorzenionymi w polskiej kuchni, takie jak dostępne w trzech wersjach smakowych Smalce Szlachetne, które niespełna miesiąc temu debiutowały jako rozszerzenie portfolio produktów firmy Profi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Profi RSS ALERT    /    Anna Jackowicz RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.47.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.