Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Promocja drobiu realizowana w nieodpowiedni sposób?

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2016, 13:22
Promocja drobiu realizowana w nieodpowiedni sposób?
Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes Handlu SuperDrob S.A. Fot. Superdrob

Zdaniem Magdaleny Panasiuk-Krasińskiej, wiceprezes SuperDrob, na chwilę obecną promocja drobiu na rynkach zagranicznych nie jest realizowana w odpowiedni sposób.

- Za mało się dzieje, za mało jest informacji o polskiej branży drobiarskiej, o naszych standardach, jakości, produktach - podkreśla Panasiuk-Krasińska.

Przyznaje jednak, że prowadzenie promocji drobiu polskiego za granicą, to niełatwa i kosztowna sprawa. Inny przekaz powinien być skierowany do przedsiębiorców (B2B), inny natomiast do konsumenta finalnego.

- Klienci biznesowi muszą uwierzyć, że oferujemy dobry produkt, że nasz drób jest dobrej jakości, że nasz drób jest bezpieczny, że nasz drób spełnia wymagania, które gwarantują czołowe miejsce, nie tylko pod względem wolumenu, ale również pod względem jakości. To oni docierać będą do finalnego konsumenta.

Magalena Panasiuk-Krasińska zauważa, że duże wyzwanie w zakresie promocji polskiego drobiu za granicą podjęła Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza, która w lutym tego roku rozpoczęła kampanię informacyjną "Europejski Drób – w Jakości Siła". Kampania ma trwać trzy lata i będzie kosztować ponad 4 mln euro. Mam nadzieję, że przyniesie wymierne efekty.

- Musimy mieć mocne wsparcie i uwiarygodnienie ze strony rządowej oraz ze strony instytucji zajmujących się współpracą gospodarczą z zagranicą. Potrzebne są misje gospodarcze, nakierowane na konkretne efekty i nawiązywanie kontaktów pomiędzy zainteresowanymi przedsiębiorcami. Najlepiej gdy są to misje specjalistyczne i ograniczają się do jednej branży. Dużym wsparciem byłby dostęp do danych rynkowych i ocena potencjalnych możliwości współpracy z poszczególnymi krajami. To jest to, czego mi osobiście najbardziej brakuje - podkreśla wiceprezes SuperDrob.

Zachęcamy do przeczytania pełnego wywiadu z Magdaleną Panasiuk-Krasińską z SuperDrob - www.portalspozywczy.pl/mieso/wiadomosci/magdalena-panasiuk-krasinska-wiceprezes-superdrob-s-a-obszerny-wywiad,127399.html

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • czytelnik 27-04-2016, 20:39:
mięso jest produktem nieetycznym, bo ludzie nie potrzebują mięsa do życia, okazało się poza tym, że mięso jest szkodliwe jak azbest

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH