Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Promocja mięsa przynosi wymierne korzyści

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-11-2015, 13:39
Promocja mięsa przynosi wymierne korzyści
Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (fot. mat.pras.)

Polska jest jednym z bardziej znaczących beneficjentów środków przeznaczonych na kampanie promujące polską i europejską żywność – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

Szef UPEMI zwraca uwagę, że unijna polityka promocyjna prowadzona od kilku lat przez Komisję Europejską nakierowana jest na pomoc podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych lub umocnieniu na nich naszej pozycji. - W ramach kampanii promocyjnych zwiększana jest też świadomość konsumentów na temat jakości europejskich produktów – zaznacza Wiesław Różański. - Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego prowadziła i prowadzi kampanie informacyjno promocyjne na rzecz mięsa wieprzowego i wołowego skierowane na rynki krajów trzecich. Z naszych doświadczeń opartych na realizacji dotychczasowych programów i potwierdzonych w badaniach KE wynika, że działania promocyjne dotyczące świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych produktów przynoszą realne, wymierne korzyści dla hodowców i producentów – dodaje.

- Prowadząc od 2 lat w ramach kampanii „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” działania na rynkach USA, Wietnamu i Korei Południowej zaobserwowaliśmy wzrost eksportu mięsa wieprzowego, wołowego i przetworów mięsnych do krajów docelowych. Na rynku USA odnotowaliśmy pięciokrotny, w porównaniu do 2013 r., wzrost eksportu polskiej wieprzowiny, do około 19 tysięcy ton w roku 2014. W przypadku Wietnamu przyjął on rolę pośrednika w handlu wieprzowiną pomiędzy Europą a Azją. W odniesieniu zaś do całego rynku UE wzrost eksportu mięsa wieprzowego i wołowego w 2104 roku, w porównaniu do 2013 r., wyniósł około 10 proc. – wskazuje ekspert.

W ocenie prezesa UPEMI kampanie promocyjne są doskonałym mechanizmem umożliwiającym polskim przedsiębiorcom zaprezentowanie swojej oferty produktowej opartej na dobrym jakościowo surowcu na rynkach zewnętrznych. - Patrząc z perspektywy zrealizowanych kilku kampanii i pozytywnie oceniając ich oddziaływanie na rynkach docelowych, podjęliśmy się poprowadzenia działań promocyjnych na nowych dla nas rynkach, jak: Tajwan, Singapur, Nowa Zelandia, Kazachstan, RPA w ramach kampanii „Smak jakości i tradycji prosto z Europy” – komentuje Różański.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 508) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.