REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Przedstawiciel Limeko: Rośnie popyt na drób ekologiczny

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2014, 13:35
Przedstawiciel Limeko: Rośnie popyt na drób ekologiczny
(fot. ŁR)

W Polsce produkty ekologiczne to wciąż nisza. Natomiast świeże produkty z drobiu ekologicznego to już kompletna nowość, dostępna w sprzedaży zaledwie od 3 lat. Dlatego zajęliśmy się właśnie tym produktem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Rzemiński z firmy Limeko.

REKLAMA

Limeko specjalizuje się produkcji drobiu ekologicznego. Firma działa dopiero od półtora roku, zaś sprzedaż prowadzi od roku. - Nasze dotychczasowe doświadczenia potwierdzają, że zapotrzebowanie na ekologiczny drób jest bardzo duże. Ilość zapytań od klientów jest ogromna. Z popytem jest naprawdę dobrze, gorzej z podażą - tłumaczy Tomasz Rzemiński.

- Część sklepów boi się jeszcze tych produktów, ze względu na ich niszowość i wyższą cenę. Produkt ekologiczny jest adresowany do specyficznego klienta, tymczasem świadomość Polaków dopiero rośnie - ocenia przedstawiciel Limeko. - W tej chwili dominującym kanałem dystrybucji naszego produktu są sklepy ekologiczne - dodaje.

Limeko sprzedaje ok. 25 tys. sztuk drobiu rocznie. - Nie jest to duża liczba, ale w przyszłym roku planujemy podwoić sprzedaż - komentuje Rzemiński. - W naszej działalności w dużej mierze korzystamy z usług podwykonawców, których certyfikujemy. Mam tu na myśli zarówno ubój, jak i przetwórstwo i pakowanie. Jeśli chodzi o rozwój, to z pewnością będziemy musieli zainwestować w powierzchnie magazynowe. Są nam one niezbędne w kontekście rozwoju dystrybucji - zaznacza.

Jego firma rozszerza również portfolio produktowe. - W zeszłym roku oferowaliśmy tylko mięso. Teraz proponujemy klientom także przetwory, w tym m.in. parówki. Z tego typu wyrobem możemy próbować wejść do sieci handlowych. Jednak na dziś głównym problemem jest wytłumaczenie klientowi przyczyn wysokiej ceny produktu - przyznaje przedstawiciel Limeko.

Zwraca uwagę, że w sklepach specjalistycznych konkurencja w obszarze przetworów drobiowych jest znikoma. - Naszym atutem jest fakt, że posiadamy ekologiczny surowiec. To jest rzadkość - akcentuje Rzemiński.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH