Przedstawicielka ZM Pekpol: Opłaca się brać udział w targach
Udział w targach to duża szansa dla firmy i możliwość zaznaczenia jej obecności na rynkach zagranicznych, szczególnie na tych, gdzie dostępne są nasze markowe specjały – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.

Przedstawiciele ZM Pekpol Ostrołęka w ostatnich dwóch miesiącach byli obecni na targach "POLAGRA FOOD", „ANUGA FOOD" i „World Food Ukraine". - Nawiązujemy znajomości z potencjalnymi kontrahentami, wymieniamy doświadczenia i poznajemy nowe trendy na rynkach eksportowych. Pod tym względem na szczególne uznanie zasługują targi „ANUGA FOOD", w których udział wzięło ponad 150 000 gości i wystawców ze 180 krajów - podkreśla Małgorzata Wódkiewicz. - Na wystawie w Kolonii wystąpiliśmy po raz pierwszy. Na stoisku z polską żywnością zaprezentowaliśmy nasze nowości - dodaje.
Obecnie za granicę trafia 10 proc. wyrobów ZM Pekpol. Specjały firmy z Ostrołęki dostępne są m.in. na Łotwie, w Estonii, Niemczech, Czechach oraz na Litwie i Węgrzech. W planach firmy na kolejne dwa lata jest zwiększenie udziału eksportu do 20 proc. W polu zainteresowań spółki jest też rynek francuski.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.