Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przemysł mięsny chce inwestować w innowacyjne urządzenia

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2012, 13:58

Branża mięsna jest zainteresowana inwestowaniem w innowacyjne maszyny i urządzenia. Firmy odpowiadają na zapotrzebowanie rynku, a ten jest bardzo dynamiczny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Barbara Grochalska, Sales and Marketing Coordinator w firmie Marel.

Poziom inwestycji w nowoczesne rozwiązania jest uzależniony od wielkości zakładu, jego pozycji na rynku i wielkości produkcji. - Z naciskiem na wielkość partii każdego asortymentu, gdyż im większy tonaż produkowanego jednego asortymentu, tym większe zainteresowanie innowacjami - podkreśla Grochalska. - Bezpośrednim rezultatem modernizacji technologicznej ma być maksymalne ograniczenie kosztów produkcji, przy zachowaniu niezmienionej jakości. A zatem dążymy do redukcji kosztów wytwarzania, co pozwala usystematyzować nasze zainteresowania modernizacją w kilku aspektach, takich jak: podniesienie wydajności przy niezmienionej lub niższej ilości zatrudnionych,
zwiększenie uzysków lub ograniczenie strat surowca podstawowego, oraz eliminacja wpływu pracownika na efektywność produkcji, poprzez automatyzację i ograniczenie jego roli do czynności najprostszych - dodaje.

Zwraca też uwagę, że inwestycje w maszyny przekładają się na konsekwentne zmniejszanie liczby pracowników, bądź zatrudnienie pracowników o niższych kwalifikacjach, a więc tańszych. - Dzięki nowoczesnym maszynom firmy mięsne mogą ograniczyć zużycie czynników energetycznych, a także podnieść komfort pracy zatrudnionych, np. poprzez redukcję hałasu, bądź ręcznego transportu - tłumaczy przedstawicielka Marel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Miś Kolabor 09-05-2012, 15:09:
do uok - proponuję aby nie wyzyskiwać więcej pracowników po prostu ich zwolnić wszystkich. Wtedy żadem uok nie będzie się przypierdzielał do moich pieniędzy, najwyżej zwolnieni go zlinczują
  • uok 09-05-2012, 13:43:
właścicieli firm nie wiele to obchodzi jak się prowadzi ubój zwierząt , a liczą się tylko zyski do ich kiszeni kosztem wyzysku pracowników (niewolników0
  • Wr óg barbarzyństwa 15-04-2012, 14:16:
Trzeba zważać,aby przy maksymalizacji zysków nie stracić klientów.Miejmy nadzieję,że te nowoczesne urządzenia będą służyć minimalizacji cierpienia zwierząt a nie tylko maksymalizacji zysków.Rozgorzała własnie publiczna dyskusja na temat legalizacji przedłużania cierpienia zwierzętom-w imie jakićhś bardzo dziwnych zapotrzebowań obcych rynków .Polskie zakłady powinny na etykietkach produktów załączać informację,że ubój odbył się zgodnie z Ustawą i wymaganiem o ogłuszaniu.Klienci będą na to uczulani

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.