Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Reklama polskiego mięsa rusza już w przyszłym roku

  • Autor: Rzeczpospolita / portalspozywczy.pl
  • Data: 17-08-2009, 07:14
Reklama polskiego mięsa rusza już w przyszłym roku

Ponad 30 mln zł planują wydać na promocję mięsa przetwórcy i hodowcy. Kampania ma ruszyć w przyszłym roku - podaje Rzeczpospolita.

- Chcemy promować wieprzowinę wysokiej jakości przede wszystkim w Polsce - mówi "Rz" Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso. Przetwórcy i hodowcy nie wykluczają jednak, że przeprowadzą kampanię promocyjną także w dwóch, trzech krajach Unii Europejskiej, gdzie Polska eksportuje najwięcej mięsa wieprzowego. W czołówce tych państw są: Czechy, Litwa i Niemcy.

Konsorcjum Związku Polskie Mięso i Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus będą się starać o wsparcie z Brukseli.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Witek 18-08-2009, 12:53:
No właśnie mnie ciekawi ten budżet i jego efekta! Za bardzo się tym nikt nie chwali... Gdzieś to można uzyskać? Bo to przecież Nasze pieniądze, więc nie powinno być problemu!
  • Ketiw 18-08-2009, 11:57:
Warto jeszcze wspomnieć, że "szklanka" była bodajże najmocniej dotowanym z budżetowych pieniędzy programem promocji, jeśli chodzi o żywność. W mleku utopione zostały ogromne pieniądze, które można by przeznaczyć na coś, co miałoby sens.
  • Witek 17-08-2009, 23:30:
Ja bym to ujął inaczej - nie tylko o to chodziło aby spożycie wzrosło. Ale jeżeli maluchy zaczęły pić mleko to znaczy musiało tak, czy tak wzrosnąć jego spożycie. A jeśli ta kampania obchodziła ich (maluchy) tyle co mecze z udziałem premiera i nie zaczęły pić mleka, to tak, czy tak wyszła lipa. Z której strony by nie patrzeć to brak wzrostu spożycia w grupie wiekowej 3 - 10 lat oznacza lipę tego programu. Bo wskazuje to jednoznacznie iż maluchy "nie łyknęły" czaczy o co w tej "szklanicy" chodziło i spożycie mleka juz nie wzrośnie bo sie np. do Pepsi przyzwyczaiły i pepsi jest dla nich cool a małe białe - bee. Wydaje mi sie iż logicznie rozumuje. Czy coś przeoczyłem? Dlatego tez chciałbym poznać za ostatnie 5 lat wyniki badań w grupie wiekowej 3-10 lat na temat spożycia małego białego. Czy ktoś ma do nich dostęp czy znowu jest jakaś "wtopa" i wszystko jest "Geheim" i "Top Secret", jak kontrakt ze stoczniami?

Zobacz wszystkie komentarze (8)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH