Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Robinson Europe podsumowuje rok obrotowy 2017/18

Robinson Europe S.A., spółka notowana na rynku NewConnect, zajmująca się sprzedażą sprzętu wędkarskiego oraz sportowego, wypracowała w roku obrotowym 2017/2018 ponad 1.34 mln zysku netto przy przychodach netto ze sprzedaży wynoszących 15,2 mln zł.

Robinson Europe podsumowuje rok obrotowy 2017/18
fot. robinson.pl

Autor: informacja prasowa
Data: 14-12-2018, 12:22

W czwartym kwartale roku obrotowego 2017/2018 Robinson Europe S.A. miała prawie 271 tys. zł zysku netto, a przychody netto ze sprzedaży ukształtowały się na poziomie 2.7 mln zł. Spółka kontynuuje rozwój segmentu wędkarstwa, który stanowi jej core business.

- Funkcjonując w niezwykle konkurencyjnej branży potrafimy rywalizować z europejskimi i światowymi potentatami. Robinson Europe S.A. cały czas pracuje nad ofertą handlową, aby jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się preferencje i oczekiwania klientów. Zarząd Spółki dostrzega, że w obecnych czasach coraz większe znaczenie w marketingu odgrywa Internet oraz media społecznościowe, dlatego zaczęła ona efektywniej wykorzystywać te kanały sprzedażowe i zamierza je nadal rozwijać - poinformowała spółka w komunikacie.

- Poprzedni rok obrotowy 2016/2017 był rekordowym w całej naszej historii, więc poprzeczka dla wyników została postawiona przed nami bardzo wysoko. Jednak tak ambitny cel był dla nas motywacją i pozwolił osiągnąć równie dobre wyniki finansowe w roku obrotowym 2017/2018, w którym zanotowaliśmy prawie 1,34 mln zł zysku netto przy przychodach netto ze sprzedaży przekraczających 15,2 mln zł. Tak dobre wyniki są rezultatem stałego rozwoju segmentu wędkarstwa, który udaje nam się osiągać dzięki przemyślanym i zaplanowanym działaniom w obszarze sprzedażowym. Potrafimy rywalizować na bardzo wymagającym rynku z mocnymi konkurentami z Europy oraz z całego świata, co bardzo dobrze świadczy o naszej marce i jej rozpoznawalności - podkreśla Paweł Busz, Członek Zarządu Spółki Robinson Europe S.A.

Ze względu na słabnący segment sportowy Robinson Europe S.A., co wynika przede wszystkim z trudnej sytuacji w branży sportowej, szczególnie w kontekście sprzętu i akcesoriów dla sportów zimowych, spółka będzie się koncentrowała w przyszłym roku na działalności biznesowej tylko w segmencie wędkarstwa. Ten obszar biznesowy od lat stanowił fundament rozwoju i sukcesu firmy oraz pozwalał generować wyższe rentowności. Działalność w obszarze sportowym będzie prowadzone tylko poprzez relacje biznesowe i współpracę ze spółką Outdoorzy S.A., w której Robinson Europe S.A. posiada 41,90% udziału w kapitale zakładowym oraz w ogólnej liczbie głosów na WZA. Podmiot ten jest notowany na rynku NewConnect i działa w branży e-commerce zajmując się sprzedażą wysokiej jakości odzieży outdoorowej oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego. Zarząd Robinson Europe S.A. bardzo dobrze ocenia wizję i kierunki rozwoju realizowane przez zarządzających Outdoorzy S.A. i liczy, że pozwolą one nadal poprawiać wyniki finansowe tej spółki oraz zwiększać jej wartość.

więcej informacji:

Robinson Europe RSS ALERT    /    Paweł Busz RSS ALERT    /    wędkarstwo RSS ALERT    /    wędkowanie RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    GPW RSS ALERT    /    NewConnect RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.174.43.27
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.