Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Robinson Europe S.A. inwestuje w segment wędkarstwa

Robinson Europe S.A., spółka notowana na rynku NewConnect, zajmująca się sprzedażą sprzętu wędkarskiego, zakończyła rok obrotowy 2018/2019 zyskiem netto na poziomie 373 tys. zł przy przychodach netto ze sprzedaży w wysokości 16.062 tys. zł. Spółka zrealizowała istotne inwestycje w segmencie wędkarstwa, których głównym celem była promocja marki na rynku polskim.

Robinson Europe S.A. inwestuje w  segment wędkarstwa
fot. robinson.pl

Autor: informacja prasowa
Data: 19-12-2019, 12:38

Narastająco, po czterech kwartałach roku obrotowego 2018/2019 zysk netto Robinson Europe S.A. wyniósł ponad 373 tys. zł wobec 1.338 tys. zł rok wcześniej, a przychody netto ze sprzedaży zwiększyły się do poziomu 16.062 tys. zł z 15.201 tys. zł w czterech kwartałach roku obrotowego 2017/2018.

Największy wpływ na spadek rentowności miała decyzja o przeznaczeniu środków z zeszłorocznego zysku na zdecydowanie mocniejsze zaangażowanie się w promocję marki na rynku polskim poprzez większą aktywność w social mediach, udział w imprezach sportowych (wędkarskich) oraz promocję w prasie tradycyjnej nie tylko poprzez pojedyncze reklamy, ale też aktywny udział w kreowaniu trendów rynkowych.

Spółka zintensyfikowała również działalność w wyczynowym obszarze wędkarstwa, gdyż oprócz od wielu lat wiodącej i kojarzącej się z nią aktywności w wędkarstwie spławikowym, dołożony został mocny udział w kreowaniu wyczynowego wędkarstwa spinningowego i feederowego. Zdaniem Zarządu Robinson Europe S.A. dokonane kosztowne inwestycje pozwolą na umacnianie pozycji rynkowej w długoterminowej perspektywie.

- Przez cały rok obrotowy 2018/2019 przeprowadzaliśmy znaczące inwestycje, których podstawowym celem była promocja marki na rynku polskim. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży oraz długa obecność na rynku wędkarskim potwierdzają konieczność takich działań. Na początku roku dokonaliśmy też resztkowej wyprzedaży pozostałego sprzętu sportowego, co miało negatywny wpływ na całościowy roczny wynik finansowy Spółki, ale w ten sposób udało nam się zamknąć ten temat. Jestem przekonany, że poczynione inwestycje i rosnący obszar wędkarstwa umożliwią nam dalszy rozwój Spółki - wyjaśnia Paweł Busz, Członek Zarządu Spółki Robinson Europe S.A.

W segmencie wędkarstwa Spółka we wszystkich obszarach działań dystrybucyjnych, czyli podstawowej sprzedaży krajowej, sprzedaży do krajów Unii Europejskiej oraz sprzedaży eksportowej poza Unię Europejską Robinson Europe S.A. osiąga wzrosty w ujęciu rdr. Trendy rynkowe są bardzo pozytywne i widoczny jest wzrost udziału młodego pokolenia, które wnosi istotne ożywienie w kreowaniu nowych trendów i budowaniu społeczności wędkarskiej, np. poprzez organizację imprez o charakterze amatorskim czy sportowym.

więcej informacji:

Robinson Europe RSS ALERT    /    NewConnect RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    wędkarstwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.24.208
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.