Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Robinson Europe zwiększa przychody i zmniejsza stratę na początek roku obrotowego 2018/19

Robinson Europe S.A., spółka notowana na rynku NewConnect, zajmująca się sprzedażą sprzętu wędkarskiego, rozpoczęła kolejny rok obrotowy 2018/2019 od istotnego wzrostu przychodów ze sprzedaży i chce utrzymać pozytywny trend w nadchodzących kwartałach. Emitent koncentruje się na umacnianiu pozycji w branży oraz stałej rozbudowie oferty handlowej.

Robinson Europe zwiększa przychody i zmniejsza stratę na początek roku obrotowego 2018/19
fot. robinson.pl

Autor: informacja prasowa
Data: 26-03-2019, 16:40

W pierwszym kwartale roku obrotowego 2018/2019 Spółka zanotowała minimalną stratę netto w wysokości 11 tys. zł wobec 263 tys. zł straty netto w analogicznym okresie poprzedniego roku obrotowego oraz zwiększyła przychody netto ze sprzedaży o ponad 30% w ujęciu rdr. z 2.194 tys. zł do 2.866 tys. zł.

Pierwszy kwartał każdego roku obrotowego to dla podmiotów działających w branży wędkarskiej najtrudniejszy okres, co wynika przede wszystkim z otoczenia rynkowego i warunków atmosferycznych, więc osiągnięcie neutralnego wyniku finansowego w tym kwartale przybliży Robinson Europe S.A. do zrealizowania założonych celów na cały rok obrotowy. Firma prowadzi działania rozwojowe w obszarze budowania wizerunku marki i jej rozpoznawalności wśród Klientów, a także dopasowywaniu asortymentu znajdującego się w ofercie handlowej do zmieniających się preferencji i wymagań klientów. Zarząd Spółki jest zadowolony z wyników finansowych osiągniętych w 1 kw. roku obrotowego 2018/2019 i liczy, że przełożą się na one na dobry wynik w całym roku.

- Naszym głównym celem jest generowanie w pierwszym kwartale każdego roku obrotowego wyniku finansowego bez straty na wyniku netto. Ze względu na specyfikę branży i jej sezonowość jest to najtrudniejszy dla nas okres działalności. W tym roku zrealizowaliśmy postawione przed nami zadanie blisko w 100%. Na uwagę zasługuje wyraźny wzrost przychodów ze sprzedaży, który jest rezultatem prowadzonych działań marketingowych i handlowych oraz podejmowanych decyzji zarządczych. Wierzymy, że obrany kierunek rozwoju Spółki jest właściwy i dzięki wytężonej pracy Zarządu oraz całego zespołu będziemy mogli osiągać jeszcze lepsze wyniki finansowe - wyjaśnia Paweł Busz, Członek Zarządu Spółki Robinson Europe S.A.

Spółka bardzo dynamicznie umacnia swoją pozycję w branży wędkarskiej i odnotowuje wzrost sprzedaży zarówno na rynku krajowym, jak i w sprzedaży zagranicznej. Rynki zagraniczne pozwalają Emitentowi generować nieco mniejsze marże ze względu na ogromną konkurencję, ale zwiększają za to prestiż marki. W 1 kw. roku obrotowego 2018/2019 Robinson Europe S.A. zakończyła z sukcesem bardzo długie negocjacje z dystrybutorem w Portugalii i zrealizowała dla niego po raz pierwszy w historii dostawę. Każdy kolejny klient zagraniczny współpracujący ze Spółką i wprowadzający do sprzedaży jej towary pozwala budować mocniejszą pozycję marki na rynku europejskim.

więcej informacji:

Robinson Europe RSS ALERT    /    Paweł Busz RSS ALERT    /    wędkarstwo RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    ryby 2019 RSS ALERT    /    NewConnect RSS ALERT    /    wędkowanie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.147.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.