Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

RobRut: Zarzucenie rynku naszymi produktami nie leży w strategii firmy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2017, 15:39
RobRut: Zarzucenie rynku naszymi produktami nie leży w strategii firmy
Robert Rutkowski właściciel firmy RobRut Distribution, fot. Paweł Pawłowski/Żelaznastudio

- Jesteśmy obecni w 80 z ponad 140 sklepów sieci Piotr i Paweł. Nie wchodzimy na razie centralnie do dużych sieci. Staramy się wyszukiwać indywidualnie mniejsze sklepy spożywcze, w których stawiamy na edukację personelu i klientów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Robert Rutkowski właściciel firmy RobRut Distribution.

Robert Rutkowski przekonuje, że zarzucenie produktami firmy całego rynku nie leży w strategii firmy.

- Zaczynamy od dużych miast, następnie przenosimy się do małych miast i na wieś. Wbrew obiegowej opinii, zainteresowanie szynkami dojrzewającymi jest spore także w mniejszych ośrodkach. Dysponujemy centralnym magazynem w Warszawie, skąd rozwozimy produkty w każdy region Polski. Na chwilę obecną wynajmujemy ten obiekt, ale myślimy o budowie własnego magazynu z biurem firmy. Jesteśmy obecni już praktycznie w każdym województwie oprócz lubelskiego i zachodniopomorskiego - dodaje.

Firma RobRut Distribution ma obecnie w swoim asortymencie około 30 produktów.

- Główne kategorie to salami i prosciutto. Najwięcej energii wkładamy w promocję i edukację na temat szynek. Włoska szynka dojrzewająca to nasz wiodący produkt, od którego rozpoczynamy „przygodę” każdego klienta z szynkami dojrzewającymi. Najłatwiej też zachęcić klienta do jej degustacji. Na samym początku, jeżeli klient nie miał wcześniej styczności z tym produktem, proponujemy go w plastrach. Następnie edukujemy, przeprowadzamy degustacje, szkolimy personel, żeby wprowadzić produkty w całości do krojenia na miejscu, co znacznie podnosi ich jakość. Największa różnica smakowa ma miejsce w przypadku szynek. Żadna maszyna przemysłowa nie jest tak precyzyjna jak krajalnica dedykowana do krojenia na miejscu - mówi Rutkowski.

Robert Rutkowski przyznaje, że spośród produktów w asortymencie firmy, największym zainteresowaniem u konsumentów cieszy się salami.

- Produkt w Polsce znany od lat, natomiast zupełnie różny od włoskiego, które dojrzewa minimum osiem tygodni, w ofercie mamy również trzymiesięczne salami premium, które także cieszy się dużym zainteresowaniem konsumentów. Spory popyt notuje także wołowin, która dojrzewa w winie przez 3-4 miesiące. Ciekawostką, z którą wiążemy duże nadzieje, jest słonina dojrzewająca w winie. To nowość na polskim rynku. Tak jak Prosciutto di Parma jest wizytówką Parmy, tak Lardo Bergamasco jest specjalnością regionu Bergamo - mówi.

Przeczytaj cały wywiad z Robertem Rutkowskim:

Z włoską szynką dojrzewającą na podbój polskiego rynku - wywiad z właścicielem RobRut Distribution

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 772) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.