Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

RobRut: Zarzucenie rynku naszymi produktami nie leży w strategii firmy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2017, 15:39
RobRut: Zarzucenie rynku naszymi produktami nie leży w strategii firmy
Robert Rutkowski właściciel firmy RobRut Distribution, fot. Paweł Pawłowski/Żelaznastudio

- Jesteśmy obecni w 80 z ponad 140 sklepów sieci Piotr i Paweł. Nie wchodzimy na razie centralnie do dużych sieci. Staramy się wyszukiwać indywidualnie mniejsze sklepy spożywcze, w których stawiamy na edukację personelu i klientów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Robert Rutkowski właściciel firmy RobRut Distribution.

Robert Rutkowski przekonuje, że zarzucenie produktami firmy całego rynku nie leży w strategii firmy.

- Zaczynamy od dużych miast, następnie przenosimy się do małych miast i na wieś. Wbrew obiegowej opinii, zainteresowanie szynkami dojrzewającymi jest spore także w mniejszych ośrodkach. Dysponujemy centralnym magazynem w Warszawie, skąd rozwozimy produkty w każdy region Polski. Na chwilę obecną wynajmujemy ten obiekt, ale myślimy o budowie własnego magazynu z biurem firmy. Jesteśmy obecni już praktycznie w każdym województwie oprócz lubelskiego i zachodniopomorskiego - dodaje.

Firma RobRut Distribution ma obecnie w swoim asortymencie około 30 produktów.

- Główne kategorie to salami i prosciutto. Najwięcej energii wkładamy w promocję i edukację na temat szynek. Włoska szynka dojrzewająca to nasz wiodący produkt, od którego rozpoczynamy „przygodę” każdego klienta z szynkami dojrzewającymi. Najłatwiej też zachęcić klienta do jej degustacji. Na samym początku, jeżeli klient nie miał wcześniej styczności z tym produktem, proponujemy go w plastrach. Następnie edukujemy, przeprowadzamy degustacje, szkolimy personel, żeby wprowadzić produkty w całości do krojenia na miejscu, co znacznie podnosi ich jakość. Największa różnica smakowa ma miejsce w przypadku szynek. Żadna maszyna przemysłowa nie jest tak precyzyjna jak krajalnica dedykowana do krojenia na miejscu - mówi Rutkowski.

Robert Rutkowski przyznaje, że spośród produktów w asortymencie firmy, największym zainteresowaniem u konsumentów cieszy się salami.

- Produkt w Polsce znany od lat, natomiast zupełnie różny od włoskiego, które dojrzewa minimum osiem tygodni, w ofercie mamy również trzymiesięczne salami premium, które także cieszy się dużym zainteresowaniem konsumentów. Spory popyt notuje także wołowin, która dojrzewa w winie przez 3-4 miesiące. Ciekawostką, z którą wiążemy duże nadzieje, jest słonina dojrzewająca w winie. To nowość na polskim rynku. Tak jak Prosciutto di Parma jest wizytówką Parmy, tak Lardo Bergamasco jest specjalnością regionu Bergamo - mówi.

Przeczytaj cały wywiad z Robertem Rutkowskim:

Z włoską szynką dojrzewającą na podbój polskiego rynku - wywiad z właścicielem RobRut Distribution

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 319) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH