Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rosną wyniki ZM Henryk Kania

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-05-2014, 10:05

ZM Henryk Kania osiągnęły w I kw. przychody ze sprzedaży w wysokości 162,93 mln zł w porównaniu do 113,88 mln zł rok wcześniej.

Spółka odnotowała 6,03 mln zł jednostkowego zysku netto wobec 4,27 mln zł w I kw. 2013 r. Zysk operacyjny wyniósł 9,84 mln zł w porównaniu do 5,47 mln zł zysku rok wcześniej.

Jak podała spółka w raporcie. Zakłady Mięsne Henryk Kania SA w 2014 roku będą kontynuowały proces analizy rynku przetwórstwa mięsnego w kraju i za granicą, pod kątem poszukiwania kolejnych celów akwizycyjnych. Ewentualna transakcja miałaby na celu zabezpieczyć spółce moce przetwórcze, niezbędne do utrzymania wysokiej dynamiki rozwoju firmy w latach 2015-2016. Dobra sytuacja finansowa sprawia, że rozwój organiczny spółki oraz ewentualne akwizycje będą przeprowadzane przy pomocy środków własnych spółki oraz poprzez finansowanie dłużne. Spółka nie będzie podejmowała działań mających doprowadzić do pozyskiwania dodatkowych środków z emisji akcji.

- W najbliższym roku obrotowym spółka zamierza w dalszym ciągu rozwijać gamę oferowanych produktów suchych oraz podsuszanych oraz wprowadzać całkowicie nowe linie produktowe. Przeprowadzone przez firmę badania konsumenckie wykazały, że konsumenci oczekują coraz to większej gamy smakowej wyrobów wędliniarskich - podano w raporcie.

Jedną z najistotniejszych kwestii związanych z rozwojem spółki jest skupienie się na nowatorskim podejściu do konfekcjonowania wyrobów wędliniarskich. - Dynamizacja sposobu życia konsumentów sprawia, że zmieniają się ich gusta i oczekiwania odnośnie kupowanych wyrobów wędliniarskich. Rośnie zapotrzebowanie klientów na możliwość dokonania szybkiego zakupu w samoobsługowych sklepach, zapakowanych, bezpiecznych i gotowych
do natychmiastowego spożycia wędlin. Spodziewamy się dalszego dynamicznego rozwoju zwłaszcza segmentu produktów plastrowanych - podano.

Jak dodano, Zakłady Mięsne Henryk Kania SA w najbliższym czasie wprowadzą, w ramach wszystkich podmiotów współpracujących ze spółką, innowacyjne działania mające na celu automatyzację i robotyzację procesów produkcyjnych.

- Spółka w 2014 roku istotnie zwiększy również nakłady marketingowe i przeprowadzi ogólnopolską kampanię reklamową, której celem będzie zwiększenie rozpoznawalności brandu "Henryk Kania" na rynku wędliniarskim w Polsce - napisano w raporcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • gogson 31-05-2014, 17:21:
oby tak dalej Panie Kanio. trzymam kciuki zeby Panska firma sie rozwijala bo uwielbam Wasze produkty :D
  • klaus2 23-05-2014, 11:14:
wszystko sie liczy. zysk to zysk. nie wazne gdzie osiagniety
  • liczebny 23-05-2014, 09:46:
Ciekawe czy liczy się w to tylko obrót na terenie kraju, czy też na zachodnim rynku?

Zobacz wszystkie komentarze (7)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.