Rośnie świadomość konsumentów na rynku wędlin

Ewa Mielnicka, PR Manager JBB, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl zwraca uwagę na rosnącą świadomość konsumentów. Jak przyznaje, z perspektywy producentów wędlin bardziej uważny konsument staje się sprzymierzeńcem.
- Niezwykle cieszy nas fakt, że współcześni konsumenci z coraz większą świadomością podchodzą do codziennych zakupów. Uważny konsument to nasz sprzymierzeniec, wyznacza poziom jakości i wysokich standardów, którym należy sprostać - przyznaje Mielnicka.
Jak dodaje, firmy, które zdecydują się zignorować rosnące zainteresowanie konsumentów zdrową żywnością, bez dodatków środków chemicznych, w niedługim czasie stracą tych klientów, którym zależy na jakości spożywanych produktów.
- W naszym zakładzie to jakość stawiamy na pierwszy miejscu. Jako firma rodzinna od wielu lat przygotowujemy wyroby na polskie stoły, restrykcyjnie przestrzegając higienicznych warunków produkcji. Pomaga nam również zaangażowanie całego zespołu. To wszystko pozwala nam tworzyć produkty w najwyższym standardzie - mówi Ewa Mielnicka, PR Manager JBB w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Firma JBB powstała w 1992 roku w Łysych. W jej zakładzie produkcyjnym o powierzchni 2 ha zatrudnionych jest 1300 osób. Możliwości produkcyjne to 300 ton wędlin na dobę. Zdolności magazynowe wynoszą1000 ton wyrobu. W ofercie asortymentowej JBB znajduje się obecnie 250 produktów.
Przeczytaj pełny wywiad z Ewa Mielnicką:
Ewa Mielnicka, PR Manager JBB - przeczytaj pełny wywiad


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!