REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rozwój handlu nowoczesnego stymuluje popyt na produkty convenience

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-06-2013, 12:30
Rozwój handlu nowoczesnego stymuluje popyt na produkty convenience
Piotr Antkowiak, dyrektor zarządzający OSI Poland Foodworks

Modele konsumpcyjne i style życia zachodnich społeczeństw dotarły do Polski na dobre, więc popyt na produkty convenience będzie rósł, stymulowany także przez rozwój handlu nowoczesnego, rozwijającego i utrwalającego określone postawy konsumpcyjne - ocenia Piotr Antkowiak, dyrektor zarządzający OSI Poland Foodworks.

REKLAMA

Nasz rozmówca przyznaje, że jego zakładów produkcyjnych asortyment produktów convenience jest bardzo interesujący. - Wyższy stopień przetworzenia wiąże się bezpośrednio z wyższą marżą. Dlatego podaż ze strony polskich firm będzie rosła. Potrafimy produkować taniej, przy zachowaniu wysokiej jakości. W mojej ocenie wiele polskich firm wykorzysta te możliwości rynkowe - mówi Antkowiak, zwracając uwagę, że OSI Poland Foodworks jest ważnym uczestnikiem tego rynku, ale jako poddostawca. - Naszą specjalizacją jest zaopatrywanie producentów wyrobów gotowych w surowiec wołowy - wskazuje.

- W produktach convenience kluczowe znaczenie ma jakość składników, stąd ważne kto jest dostawcą półproduktów, bo to ma wpływ na ostateczny efekt końcowy. Spełniamy rygorystyczne wymagania jakościowe, dzięki czemu możemy być kwalifikowanym dostawcą do największych światowych producentów convenience. W ramach grupy OSI mamy kilkanaście zakładów specjalizujących się w produkcji żywności wstępnie przetworzonej - dodaje.

W tej chwili realizowana jest inwestycja w należącym do Grupy OSI zakładzie Alpenrind w Austrii. Ma ona umożliwić produkcję surowych oraz częściowo przetworzonych produktów mięsnych. - Jesienią z kolei, OSI Food Solution Poland, druga spółka Grupy OSI w Polsce, otworzy nowy zakład w Ostródzie, produkujący hamburgery do największych światowych sieci fast food - zapowiada Antkowiak. - OSI Poland Foodworks jest największym dostawcą surowca do ich produkcji. Jak widać Grupa OSI uważnie śledzi trendy rynkowe i odpowiednio reorganizuje swoje zaplecze produkcyjne by stać się ich beneficjentem - zaznacza.

Dodaje, że łatwo przewidzieć rozwój sektora produktów convenience. - Wystarczy pójść do supermarketu w Niemczech, Francji czy Wielkiej Brytanii, aby zobaczyć jak wygląda półka z produktami convenience. To jest nasza przyszłość. W Polsce niewątpliwie liderem zmian jest Tesco, poszerzające sukcesywnie ofertę produktów convenience, a w segmencie sklepów dyskontowych oczywiście Biedronka, która ze względu na swój zasięg nie tylko adaptuje się do potrzeb klientów, lecz oraz częściej wprowadza nowe standardy - podkreśla ekspert.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH