Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Rubin Beef: Na rynku mięsa wołowego jest dużo miejsca

- Na rynku mięsa wołowego jest naprawdę dużo miejsca. Uważamy, że nadal jest sporo do zrobienia w temacie wołowiny, a zwłaszcza edukacji konsumentów w Polsce. Dlatego robimy swoje i nie oglądamy się na konkurencję - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Mikulec, prezes Rubin Sp. z o.o.

Rubin Beef: Na rynku mięsa wołowego jest dużo miejsca
Piotr Mikulec, prezes Rubin Sp. z o.o., fot. mat. pras.

Piotr Mikulec wskazuje, że około 80 proc. mięsa wołowego produkowanego przez Rubin Beef trafia na rynki zagraniczne.

- Staramy się dywersyfikować naszą sprzedaż, dlatego bardzo ciężko jest wskazać jeden wiodący kraj, który jest głównym importerem naszych produktów. Najbardziej perspektywiczny rynek, który jest zainteresowany wołowiną to Chiny. Produkcja mięsa wołowego nie jest tam priorytetem, a stale bogacące się społeczeństwo zgłasza coraz większe zapotrzebowanie na najlepszej jakości mięso wołowe - mówi.

Rubin Beef posiada zakład rozbiorowy w Myślachowicach. Ubój odbywa się w osobnym zakładzie Mipol prowadzonym także przez właścicieli Rubin Beef.

- Na ten moment moce produkcyjne to 250 sztuk bydła oraz 60 tys. kilogramów rozbioru na zmianę. Teraz inwestujemy w zwiększenie wydajności procesów produkcyjnych w naszych zakładach - dodaje Mikulec.

Prezes Rubin Beef uzupełnia, że firma nie jest zależna od produkcji w reżimie uboju rytualnego, natomiast w dystrybucji firma skupia się na kilku podstawowych grupach odbiorców.

- Są to markety, HoReCa, producenci oraz klienci indywidualni. Największe perspektywy rozwoju ma sprzedaż online, dlatego wkrótce planujemy uruchomienie sprzedaży internetowej naszej najnowszej marki Galicyjskie Steaki. Znaczenie branży HoReCa w sprzedaży mięsa wołowego jest coraz większe i stale będzie rosnąć. Polacy coraz chętniej wychodzą zjeść na miasto. Powstaje coraz więcej lokali, autorskich restauracji czy food trucków - mówi Mikulec.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rubin Beef RSS ALERT    /    Piotr Mikulec RSS ALERT    /    wołowina RSS ALERT    /    wołowina 2018 RSS ALERT    /    mięso wołowe RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Bull 2018-12-11 10:02:14
    Wszystko to prawda, pozostaje problem kosztów produkcji, jej wpływu na środowisko i na koniec cen. Konsumpcja wołowiny w Polsce, to ....niespełna 3kg/rok/osobę! Ale w Afryce, tez sporo ludzi biega boso..

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.166.133.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.